SQL Writer error

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorisk322

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2010
Berichten
15
Hallo allemaal.

Toen ik net mijn laptop opstartte (Acer Travelmate 5720) kreeg ik de volgende foutmelding:

'SQL Writer
SQLDUMPER library failed initialization. Your installation is either corrupt or has been tampered with. Please uninstall then re-run setup to correct this problem'​

(Als jullie een screenshot nodig hebben kan ik die nog wel even uploaden, maar het enige opvallende was dat ik geen XP-bovenbalkje kreeg, maar eentje van Windows 2000 en ouder.)
Vervolgens deed het geluid van mijn systeem het niet meer. Ik heb de laptop opnieuw opgestart, waarna het geluid het weer deed. De foutmelding bleef echter. Hij wordt trouwens weergegeven in het inlogscherm (1e keer) of net na het inloggen als het bureaublad verschijnt (2e keer). Ik ben verder nog niets tegen gekomen dat niet werkt, maar ik dacht dat het misschien wel ernstig was, dus post ik het hier. Als ik verder nog dingen tegenkom zal ik het in dit bericht vermelden.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast bedankt,
Joris Kerkhoff
 
Laatst bewerkt:
Eerst maar eens vermelden welke gebruikers-software er op je pc staat.
Als voorbeeld: sommige versies van Office/Outlook hebben ook de Business Contact Manager erbij, die gebruik maakt van een SQL database die erbij wordt geïnstalleerd.

Op een pc zónder gebruikers-software horen meldingen over SQL Writer errors niet voor te komen, vandaar mijn vraag hierboven.

Tijs.
 
Ik heb Office met Outlook, maar ik ben nog nooit Business Contact Manager tegengekomen. In mijn office/mapje staan de volgende programma´s: word, publisher, powerpoint, infopath, outlook, excel en acces. Allemaal 2003. Ik snap verder niet zo goed wat je bedoelt met gebruikers-software. Bedoel je daarmee meegeleverde Microsoft programma's?

Joris
 
Ik bedoel dus software die niet meegeleverd was met Windows, dus die je zelf geinstalleerd hebt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan