SR-1 update Office 2000 niet meer mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robenc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
2
Help! SR-1 update Office 2000 niet meer mogelijk

Wie kan mij helpen? Sinds kort is het bestand O2ksr1adl.exe (voor systeembeheerders) van de update server van Microsoft gewist. Dit bestand heb je nodig om een standaard versie van Office 2000 te updaten naar SR-1of SR-1a. Ook het bestand op de updateserver van microsoft O2ksr1a.exe 131Kb kan je niet meer gebruiken omdat dit de benodigde bestanden ophaalt van de update server die niet meer aanwezig zijn. Ik heb nu het probleem dat ik wel mijn Office 2000 standaard kan installeren, maar niet het servicepack3. Dit vereist namelijk dat je eerst een update doet naar SR-1. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aan de ned. versie van O2ksr1adl.exe dit is namelijk de complete update naar SR-1. Anders moet ik helaas mijn Office 2000 naar de prullenbak verwijzen.

Het probleem is reeds opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Office 2000 update

O2ksr1adl.exe dat heb ik, alleen nog niet de Nederlandse versie.

Ik heb ook de office 2000 updates NL / UK en nog 2 andere handige programma's
voor je.

Misschien dat je daar wat aan hebt.

Als je je emailadres bekend maakt, kan je even knutselen. Ik geef geen garanties
maar ben toch even aan het zoeken geweest voor je.

Als overige lezers O2ksr1adl.exe NL (ongeveer 50 grootte) hebben please respond !
 
Update Office 2000 standaard

Inmiddels heb ik een oplossing gevonden om de standaard versie van Office 2000 te updaten naar SR-1. Wat je hiervoor nodig hebt is een kopie van een SR-1 versie. Je installeert eerst de kopie van de SR-1 versie. Hierna verwijder je in het register (uitvoeren regedit) bij HKEY_LOCAL_MACHINE Software/Microsoft/Office/9.0/registration "DigitalproductID en ProductID". Noteer eerst het registratienummer wat bij ProductID vermeld staat! Zoek even verder in het register met zoeken op ProductID. Als je het registratienummer verder nog tegen komt wat je genoteerd hebt deze regel ook wissen. Hierna het register sluiten en Word of Excel opstarten. Office komt nu opnieuw met het registratieschem. Hierin kun je nu de registratiecode van je eigen Office 2000 standaard intypen en heb je een legale versie van SR-1. Hierna kun je het servicepack3 installeren.
Je moet dus aan een kopie van een Office 2000 SR-1 versie zien te komen.
 
Laatst bewerkt:
O2ksr1adl.exe dat heb ik, alleen nog niet de Nederlandse versie.

Ik heb ook de office 2000 updates NL / UK en nog 2 andere handige programma's
voor je.

Misschien dat je daar wat aan hebt.

Als je je emailadres bekend maakt, kan je even knutselen. Ik geef geen garanties
maar ben toch even aan het zoeken geweest voor je.

Als overige lezers O2ksr1adl.exe NL (ongeveer 50 grootte) hebben please respond !

Als ik het goed begrijp heb jij de volledige files nodig om de update uit te voeren? Kan je me via PM aub doorgeven hoe we die kunnen uitwisselen, ik heb namelijk hetzelfde probleem.

Alvast bedankt.
 
visacte ?

Alleen verenigingsleden en donateurs kunnen priv'e-berichten versturen en mensen
met een visacte :thumb:
 
Zelfde probleem hier. Wij hebben ongeveer 80 adp-projecten die eigenlijk alleen fatsoenlijk op access2000 met minstes sp1a draaien. Volop bezig met niet-vendor-lock-in-oplossingen te maken daarvoor, maar op dit moment zitten we er wel mee natuurlijk :-(

Het is ongehoord. Alsof je voor een auto van 10 jaar geen onderdelen meer kan krijgen omdat men de beschikbare onderdelen om commerciële redenen verborgen heeft.

In elk geval ook heel geïnteresseerd in een Nederlandstalige versie van O2KSR1aDL.EXE
 
reserve-onderdelen

Hetzelfde geldt inderdaad voor reserve-onderdelen voor bijvoorbeeld een Opel Kadett 1.3
uit 1989, moest stad en land af voor een verdeelkap die zelfs ook niet meer op de sloop verkrijgbaar was.

Heb allerlei reserve-onderdelen zowel voor de computer als voor de auto in huis en probeer zo veel mogelijk software veilig te stellen, want je kunt er gif op innemen dat e.e.a. straks niet meer verkrijgbaar is.
 
Updaten office 2000 standaard lukt niet

Inmiddels heb ik een oplossing gevonden om de standaard versie van Office 2000 te updaten naar SR-1. Wat je hiervoor nodig hebt is een kopie van een SR-1 versie. Je installeert eerst de kopie van de SR-1 versie. Hierna verwijder je in het register (uitvoeren regedit) bij HKEY_LOCAL_MACHINE Software/Microsoft/Office/9.0/registration "DigitalproductID en ProductID". Noteer eerst het registratienummer wat bij ProductID vermeld staat! Zoek even verder in het register met zoeken op ProductID. Als je het registratienummer verder nog tegen komt wat je genoteerd hebt deze regel ook wissen. Hierna het register sluiten en Word of Excel opstarten. Office komt nu opnieuw met het registratieschem. Hierin kun je nu de registratiecode van je eigen Office 2000 standaard intypen en heb je een legale versie van SR-1. Hierna kun je het servicepack3 installeren.

Ik kamp met hetzelfde probleem. Kennelijk kan ik dat oplossen met een kopie van Office 2000 SR1. Vraag is alleen: hoe kom ik aan zo'n kopie?! Vanaf daar kan ik het verder wel redden, want ik heb verder alle updates op mijn HD staan. Help pleeze...
 
Sr1 w2k

Ik heb inmiddels een cd-rom met daarop de nl versie van het update programma. Het werkt voor alle standaard Office 2000 programma's. Ik wil best voor de mensen die in de problemen zitten een kopie branden. Ik ben ook geholpen door iemand die mij met het Office 2000 probleem wilde helpen.

Ik ben ook op zoek naar dit bestand! Ik zou heel graag een kopie willen en ben graag bereid de te maken onkosten te vergoeden. Hoor wel
 
Blij

Ik heb inmiddels een cd-rom met daarop de nl versie van het update programma. Het werkt voor alle standaard Office 2000 programma's. Ik wil best voor de mensen die in de problemen zitten een kopie branden. Ik ben ook geholpen door iemand die mij met het Office 2000 probleem wilde helpen.

Als je voor mij een kopie wilt maken of een ISO via sendbigfiles Free wilt versturen dan zal
ik heel blij zijn !!! Wil je reageren>>>>>>
 
Zou je mij ook deze versie toe willen sturen? of een link waar ik hem dan downloaden?
 
Misschien een beetje laat, maar ik kwam hier terecht omdat ik het zelf zocht:

Als je die hebt of nog ergens op de kop kan tikken, dan staat de hele Office 2000 Service Release 1a op CD2 van het Office 2000Plus! Pakket (4 CD's).
Die werkt op alle 2000 versies (uiteraard de Nederlandse) van Office, Access, Excel, Frontpage, Outlook, Photodraw, Powerpoint & Word.

Ik heb de Nederlandse SR-1a plus alle verzamelde nakomende volle update-bestanden in een ISO-CD verpakt die hier kan worden opgehaald:

Microsoft Office 2000 SR-1a Nederlands
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@TheKnight Deze topic is dusdanig gedateert dat deze met rust gelaten mag worden. Topic gaat op slot en wordt overgedragen aan de afdeling BNw(Betere Naslagwerken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan