srclient.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ghost

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
goede avond waarde pc vrienden.
Ik heb net een mooie casemod in elkaar gezet en netjes in de winkel een windows MCE aangeschaft. Ik lees hier dat de winkel mij deze versie niet had mogen verkopen..(OEM) maar ok...

het pakketje bestaat uit 3 cd's
- cd 1 windows mce
- cd 2 windows mce
- cd 3 update voor windows mce 2005

Tijdens de setup vraagt de software om het plaatsen van cd 2. (geen probleem) en vervolgens om de update(volgens mij een soort sp2)
De update pakt hij niet. omdat hij explore (ofzo) niet kan vinden. dus annuleren dan maar. verkennen of verder bladeren op de cd kan niet.
Als ik vervolgens de geïnstalleerde versie heb probeer ik alsnog die update te installen maar krijg dan de melding dat srclient.dll niet geïnstaleerd is. Ik kan dus geen setups draaien. Ik heb al geprobeerd om een sp2 te installlen maar helaas....

Wat moet ik doen? Op de microsoft site kan ik niets vinden maar dat kan best aan mij liggen.

ps. ik moet ofline maar morgen zal ik evt. wedervragen beantwoorden.

Hey paul,

Bedankt. ik ga even proberen of het werkt.:)

niet dus.
Er is meer aan de hand. de explorer lijkt ook niet goed geinstalleerd te zijn.
Ik doe de setup opnieuw.

het lijkt nu opgelost. In de setup vraagt windows om de windows update cd. Echter hier moet je gewoon cd 1 weer gebruiken. De update kan pas
onder windows geïnstaleerd worden nadat je de conplete setup hebt afgerond:rolleyes:
Die Billy boy toch...had ie me bijna op het verkeerde beentje gezet. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan