srk in xp outlook en works foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Nou ik heb even je lijstje met werk uitgeprint, en VOILA.

De twee regels die verwijderd moesten worden zijn weg, en ik heb in veilige modus de dll verwijderd.
middels regedit was er niets te vinden wat met srk.com te maken had, dus dat was simpel.

daarna de twee progjes gedownloaded die je vermelde, en de eerste is een denk ik hele goede want daarin kun je al die bende aanklikken en selecteren en dan gaat hij mij beschermen voor zover ik begrepen heb tegen deze bende.
In de basis van het programma stond srk of lop.com niet vermeld, maar na de upgrade stond lop.com er ook in.,

Ik heb alles aangeklikt, want al die maffe zaken zoals hotbar en dergeliojke stonden erin.

het twede progje zal het zelfde doen, dus heb ik ook geinstalleerd en geupdated.
draait dus nu ook mee.

Als ik nu internetopstart kreeg ik een blanco page, maar daar heb ik http://country.pagina.nl weer in gezet, en ik krijg nu echt een schone pagina weer gegeven.

Dus het zier er JOFEL uit.

We hebben goede hoop.

Na dit bericht ga ik hem nog een keer schoon opstarten en dan zie ik weer verder.

Als laatste nog 1 vraag als het m,ag.

Ik heb dus voor de 2e keer een nieuwe windows versie op mijn D schijf geinstalleerd, maar ik draai gewoon alles vanaf C, omdat daar al de progjes basis in stonden natuurlijk.
Nu start ik op met een keuze scherm welke versie van xp ik wil starten en moet binnen 25 sec mijn keuze hebben gemaakt voor de tweede regel, anders start hij de D schijf dus de lege windows op.

Kan ik dit gewoon verijderen, of moet ik wat anders doen om die tweede XP weg te krijgen want erghens staat hij nu dus in mijn opstart verhaal

Het gaat lukken had je vermeld, en het zie er tof uit

Hans
 
Als je voordat je opnieuw opstart nog even het volgende doet:
Start > Uitvoeren > msconfig > tabblad boot.ini > Daar zit ergens een knop Opstartpaden controleren (of iets dergelijks, doe het ff uit mijn hoofd, heb hier win2k) als je daar op klikt kun je zien welke van de twee opstartpaden je weg kunt halen.

Groetjes,

Pieter
 
Aangepast

YES YES


Uitgevoerd en opstarten oke in het scherm met twee mogelijkheden, maar wel gewoon naar de eerste die ik moet hebben toe gaan.

Ik wis dus geoon alles wat bij windows hoort op de tweede schijf even uit, en start hem dan nog een keer op.

Die srk troep ben ik duidelijk kwijt.

Pieter bedankt, en ik plaats de melding probleem opgelost.

Tof

Bedankt, Hans Legeer

www.legeer.nl

kun je mijn kop ook even zien als je goed zoekt

Doei, en als je ergens van denkt dat kan HAns wel

Heel graag
 
Mocht het je irriteren dan kun je de inhoud van je boot.ini nog aanpassen. Bovendien kun je op het boot.ini tabblad ook de tijd dat hij in het scherm met de keuzes blijft hangen nog aanpassen bij Time-Out.

Pieter 9 - Lop.com 0 :D :cool:

Groetjes,

Pieter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan