H4RDSTYL3L0V3R
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 apr 2011
Hallo, ik heb een vraag i.v.m SRT bestanden.
Is er een mogelijkheid om van de ene SRT (in een andere taal) naar een andere SRT te converteren met de juiste timecodes ?
Dus enkel de hele inhoud OF timecodes kopieren, niet allebij.
Kan het nergens vinden en dit kan toch niet onmogelijk zijn me dunkt.
Ik hoor het graag

Is er een mogelijkheid om van de ene SRT (in een andere taal) naar een andere SRT te converteren met de juiste timecodes ?
Dus enkel de hele inhoud OF timecodes kopieren, niet allebij.
Kan het nergens vinden en dit kan toch niet onmogelijk zijn me dunkt.
Ik hoor het graag

) ..
 ) .. als je haast hebt om een film te bekijken je kan dan echt goed begrijpen waar ging over, tenslotte translator heeft alleen maar ietsjes ( ietsjes dus ! speling enzo  ) met NL taal moeite
 als je haast hebt om een film te bekijken je kan dan echt goed begrijpen waar ging over, tenslotte translator heeft alleen maar ietsjes ( ietsjes dus ! speling enzo  ) met NL taal moeite  Translator doet precies dat wat je als vraag boven gesteld hebt, en met juiste timecodes  absoluut gesynchroniseerd is ook ..:thumb: ( met AF/ en toe klein speling foutjes maar dat is absoluut te negeren !
 Translator doet precies dat wat je als vraag boven gesteld hebt, en met juiste timecodes  absoluut gesynchroniseerd is ook ..:thumb: ( met AF/ en toe klein speling foutjes maar dat is absoluut te negeren !