srt branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
eej iedereen

Ik probeer een divd te branden met nero burning rom. Als verloopt goed totdat ik het bestand .srt wil toevoegen dan kan dat niet. Weet iemand hoe ik dit .srt bestand (ondertitels) kan toevoegen.

Loeter Daron

Gebruik ConvertXtoDVD. (Als je deze naam hoord denk je waarschijnlijkt aan een converterings programma, echter ConvertXtoDVD is gewoon een een DVD Brandprogramma).
Gebruik ik altijd kan wel srt bestanden toevoegen.
Bovendien kun je bij de nieuwste versie ook meerdere audio kanalen toevoegen (wat Nero volgens mij ook niet kan).
Het gaat bij mij ook nog sneller en het beeld beweegd vloeiender.
Je moet er wel voor betalen , maar hij is ook eenvoudig te kraken (maar hoe je dat moet doen mag je zelf uitzoeken)
Nero heeft erg veel menu mogelijkheden, maar de basis functies zijn een stuk minder dan ConvertXtoDVD.

PS. Het branden met ConvertXtoDVD gaat wat langzaam maar dit kun je ook met Nero doen.
Je maakt de DVD-Video dus met ConvertXtoDVD en brand met Nero.

Laatst bewerkt:
Gebruik ConvertXtoDVD. (Als je deze naam hoord denk je waarschijnlijkt aan een converterings programma, echter ConvertXtoDVD is gewoon een een DVD Brandprogramma).
Gebruik ik altijd kan wel srt bestanden toevoegen.
Bovendien kun je bij de nieuwste versie ook meerdere audio kanalen toevoegen (wat Nero volgens mij ook niet kan).
Het gaat bij mij ook nog sneller en het beeld beweegd vloeiender.
Je moet er wel voor betalen , maar hij is ook eenvoudig te kraken (maar hoe je dat moet doen mag je zelf uitzoeken)
Nero heeft erg veel menu mogelijkheden, maar de basis functies zijn een stuk minder dan ConvertXtoDVD.

PS. Het branden met ConvertXtoDVD gaat wat langzaam maar dit kun je ook met Nero doen.
Je maakt de DVD-Video dus met ConvertXtoDVD en brand met Nero.

ik heb een vraag over ConvertXtoDvd
ik heb van internet enkele films gedownload vakantiefilms die via een videoband omgezet zijn naar Video_TS files.
als ik ze met ConvertXtoDvd twee of drie wil bewerken om ze op een dvd te branden staat de film er perfect op alleen zonder geluid.
als ik ze zo apart met nero brand op een dvd heb ik wel geluid
deze files zijn van een van deze films.
kunt u mij mischien vertellen waar dit aan kan liggen
VIDEO_TS.BUP
VIDEO_TS.IFO
VTS_01_0.BUP
VTS_01_0.IFO
VTS_01_1.VOB
VTS_01_2.VOB

als je permanente onderitels wilt is het programmatje auto gk echt heel simpel om te gebruiken :thumb:
Je moet wanneer je het geinstalleerd hebt gewoon nog op ctrl+f8 duwen en dan kan je ook ondertitels toevoegen.
Echt een super programmatje vind ik :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan