SSD Aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
Ja, ik word er gewoon ziek van, je pc doet er zowat 2 minuten over om op te starten
je kent het wel, nu zoek ik dus een SSD van minimaal 80 Gb, die niet meer kost
dan ongeveer 130 euro, ik heb ook nog een bracket adapter en een sata kabel nodig
mijn vraag waar kan je dit het goedkoopste krijgen, :confused:, als ik naar de prijzen kijk
dan denk ik,... dan kan ik eigenlijk niet meer denken want ik val zowat flauw van de prijzen, ik denk ook dat het goedkoper kan, dus graag hulp met het doorspitten van het internet, opzoek naar een redelijk geprijste SSD

alvast bedankt

Bedankt voor de reactie's ik typ een beetje raar omdat ik ff weg ben dus typ ik me mn telefoon
Als ik weer thuis ben kan ik nog ff een link geven over een andere ssd ik vraag me namelijk af of die wel goed is :d het gaat. Om zo'n kingston 96 gb ssdnow setje, van 120 euro

Tsja, Google is je beste vriend, makkelijk zelf te vinden natuurlijk ook, die informatie.....

Maar is eigenlijk 64 gig ook genoeg, voor de OS & Apps ?

Dat hangt er uiteraard vanaf, hoeveel en welke apps je installeert.
Als je simpel even kijkt hoeveel GB er nu op je C; schijf gebruikt is, weet je dat.

ja, nouw dit is ongeveer wat ik installeer:

- Windows 7 Home Premium 64 Bit
- Drop Box
- Firefox
- Utorrent
- Xfire

Is dat dan genoeg 64 gb ?

Laatst bewerkt:
ok, bedankt, ik zal dan de 64 gig nemen, want anders is het erg geldverspilling, want ik zal er niet meer op zetten dan dat, dus ik neem gewoon de ssd voor mijn os en apps, en de rest gaat op de schijf,
van 1.5 tb, de ssd kost namelijk maar 98 euro, en dan krijg je er ook nog een behuizing een bracket, een sata kabel, en clone software bij :P

Xfire is een gaming chatprogramma, het houdt je gameuren bij en je kan in-game chatten.

Daarvoor, dus, dat programma gaat automatisch aan als ik windows opstart dus dat moet eigenlijk ook snel opstarten :P

Ik weet wel wat Xfire is, maar begrijp niet wat je daar mee moet als je geen games installeert, zoals TS zegt....

Dat heeft hij niet gezegd, hij installeert geen games op die schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan