SSD bij een HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik bijvoorbeeld dus camtasia open of battlefield 4, duurt het heel lang om alles te laden (10 min ofz)
Dus ik kijk bij taakbeheer waardoor het komt: processor blijft normaal, ram geheugen heb ik ook genoeg, en de HDD springt gelijk op 100 procent.
Ben ook naar computerzaak geweest en die adviseerde mij ook om een SSD te kopen en daarop alle programma's te zetten die zo lang laden.
Ik wil natuurlijk ook graag windows 8 erop. Maar t lukt me gewoon niet.
En er zit inderdaad kloon software op (samsung data migration) maar is alleen voor foto's muziek enz. en het werkt niet eens fatsoenlijk.
miss Macrium Reflect. maar op de HDD neemt al 650 gb in beslag, dus te veel om allemaal over te zetten op de SSD.
En ik heb ook geen flauw idee hoe je met Macrium Reflect alleen windows 8.1 overzet.
Dus ik kan het toch maar beter gaan vragen aan computerzaak ofz.
 
Mocht je in de buurt van Rijswijk wonen wil ik het wel voor je doen ;) femke98 zou je een vergelijkbaar aanbod kunnen doen. Ik denk in ieder geval dat we op deze manier niet echt verder komen. Om heel de uitleg van Windows installeren te geven is nogal wat werk om uit te tikken.
 
Ik ook, maar daar woon ik niet meer (dus daar heb je niet veel aan).

Waarschijnlijk ben ik over een paar weken weer op Noord-Beveland, maar daar kan je vast niet op wachten.
 
Er is hier wel een computerzaak die voor mij windows 8.1 op de SSD zou kunnen zetten.
Maar vind het zonde om voor dat dan weer rond de 50 tot 100 euro uit te gaan geven
 
Die kloon software van Samsung werkt perfect, ook voor het OS, moet je wel weten wat je doet, zou het laten doen idd.
En het OS erop versnelt de boel aanzienlijk, ook het laden van games die op de andere harde schijf staan zullen ervan profiteren.
 
Mocht je in de buurt van Rijswijk wonen wil ik het wel voor je doen ;) femke98 zou je een vergelijkbaar aanbod kunnen doen. Ik denk in ieder geval dat we op deze manier niet echt verder komen. Om heel de uitleg van Windows installeren te geven is nogal wat werk om uit te tikken.
Liever niet voor mij praten aub. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan