SSD + Extra Werkgeheugen in ASUS N76VB

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexaniji

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2010
Beste Helpmij'ers,

Ik heb nu een tijdje de ASUS N76VB, En ik vroeg me af of er ook een SSD bij zou kunnen? Zo ja? Welke zou dan passen en goed zijn? Ik vind +- 128GB prima.

Ook wil ik de RAM uitbreiden, er zit momenteel 8GB in en ik vroeg me af of uitbreiden mogelijk is, zoja zou elke 8gb 1600mhz ddr3 sdram erin passen?

mvg Gino

Je kan eventueel in plaats van de dvd speler, een hdd caddy erin stoppen en daar je HDD erin doen. Dan kan je op de plaats van je HDD de SSD stoppen, maar het nadeel is dan dat je geen dvd speler meer direct tot je beschikking hebt.

voor het geheugen zal je de 2 x 4 GB die je nu hebt moeten vervangen voor 2 x 8 GB, je hebt namelijk maar 2 geheugensloten zoals te zien is in de link van Modag.

Oke top voor de snelle reactie!

Wat zou een goede prijs/kwaliteits verhouding zijn voor mijn laptop? Budget is rond de 150€

mvg

Hoi,

Misschien even melden wat je wil hd en geheugen of alleen geheugen

Ik ga momenteel alleen voor SSD. Hoeveel kost zo'n HDD Caddy? En is dat lastig te monteren?

mvg

Hoi,

Heb je nog garantie op de Asus ik weet dat geheugen en hd mag maar wordt denk ik anders met z;n caddy.

Volgens de ASUS website kunnen er wel 2 HDD's in: http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N76VB/#specifications

Opslag:
2.5" SATA Dual HDD
1TB 5400 RPM
750GB 5400/7200 RPM
500GB 5400/7200 RPM
256GB SSD

The configuration in Dual HDD SKU could be 256G SSD+ 1T5 HDD or 256G SSD + 750G7 HDD

Ik wil deze laptop aanschaffen met SSD en de harddisk van mijn oude laptop er bij zetten. Maar nu ben ik in de war, zitten er nu twee HDD slots in of niet?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan