SSD firmware .vic

Status
Niet open voor verdere reacties.

glompie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2011
Hoi,

Ik heb een ontzettende ADATA S511 met firmware 5.0.5c. Zoals ik 't zie moet ie naar 5.0.7a kunnen.
Nu krijg ik van adata fijn een mapje met 34 .vic files erin maar welke van deze moet ik nu gebruiken?
Heb 't hoogste nummer genomen maar dat is update 5.0.5c.

Nee alleen dit : http://www.imgdumper.nl/uploads6/51826fdad65e3/51826fdad61fa-Knipsel.PNG
en een pdfje

Ik heb dit: ADATA_SF_FieldUpdater.exe da's de upgrade tool
en deze map : 507a FieldUpdater. in deze map zitten een hoop .vic bestanden waarvan je er dus eentje moet laden via die upgrade tool.

In de pdf staat alleen dat je de satadriver van windows iplv. die van Intel moet activeren om de firmware te kunnen upgraden.

Laatst bewerkt:
Knipsel.jpg

Zo moet ie dus alleen zit het nummer van die signature niet tussen de vic bestanden.
Fantastisch spul!

Even een update...

Heb de kabel van sata300 in sata600 gestoken. Zou niet uitmaken werd me verteld maar dat maakt natuurlijk wel wat uit.
Als ik meet komt seq read nu op 343mb/s dat zou makkelijk ver boven de 400 moeten zijn.
En ADATA_SF_FieldUpdater.exe ziet nu heel de schijf niet meer dus firmware upgraden gaat helemaal niet meer.
Ik zal nog ff meten met de intel driver erin, hij moet op MS driver staan om te upgraden... vandaar.

Als iemand er nog wat van snapt hoor ik 't graag. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan