SSD imac

Status
Niet open voor verdere reacties.

bieke98

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2012
Hallo,
Ik wil een ssd in mijn Imac inbouwen en vroeg mij af of alle ssd's werken. En wat is goedkoop ram geheugen?

Mijn specificaties
21.5 laat 2009
3.06 ghz
4 gb ram
256 mb ati radeon 4670

ik zal gewoon werkgeheugen zoeken en niet onder de 2gb kopen

en ja alle ssd's doen het maar het probleem is: de preformence en wat ga je er mee doen,

veel copieren en plakken is slecht voor een ssd
mijn voorkeur gaat uit naar een goede hardeschijf namelijk

grtz pyrokenny

Ik wil de optical drive(stuk) vervangen door de ssd maar heb ik dan ook nog speciale adapters of iets nodig?

Maar ik wil dan ook dat er programma's op komen te staan zoals aperture,itunes,safari enz. Maar ik wil er niet alle programma's erop zetten omdat dat dan niet gaat passen en veel schrijven is ook niet goed voor een ssd.

hoeveel wil je aan een hardeschijf dan besteden dan kijk ik waar je een goede kan krijgen

Ik had zelf de vertex 3 en 4 120 gb gevonden maar zijn deze goed compatible met mac?

Ik wil een deel van de basisprogramma's erop zetten itunes, chrome en dat soort dingen maar een ander deel op de hdd. Maar hoe open ik dan de programma's in de applications snelkoppeling?

Ik had ook gelezen dat sommige ssd's een ingebouwde prullenbak hebben, heeft deze dat ook?

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil een deel van de basisprogramma's erop zetten itunes, chrome en dat soort dingen maar een ander deel op de hdd. Maar hoe open ik dan de programma's in de applications snelkoppeling?

de snelkoppeling word gewoon op je bureaublad gezet,
als je er foto's en documenten eropzet kan je beter de hdd nemen en niet de ssd

Ik had ook gelezen dat sommige ssd's een ingebouwde prullenbak hebben, heeft deze dat ook?

ik heb dat nog niet gezien dat licht aan het besturingsysteem,
windows heeft een prullenbak en linux als het goed is
zover was ik nog niet

Documenten, foto's en films blijven gewoon op de hdd, moet ik dan een tweede applications folder maken op de ssd?

Documenten, foto's en films blijven gewoon op de hdd, moet ik dan een tweede applications folder maken op de ssd?

wat bedoel je daarmee?

wat bedoel je daarmee?

oo dat komt automatich als je linux of windows op een ssd/hdd installeer
het beste is om live messenger en office op de hdd te installeren

daar heb ik eigenlij geen verstand van, meer van windows

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan