ssd in acer aspire 6930G

Status
Niet open voor verdere reacties.

stefansmit

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
hallo,

ik heb de laatste tijd de ontwikkeling van de ssd in de gaten gehouden.
nou zou ik graag in mijn laptop een SSD willen alleen weet ik niet of dit mogelijk is.
ik wil mijn huidige hdd nog kunnen gebruiken met de laptop.
specs: acer aspire 6930G
SSD: onbekend
heeft iemand tips?

Als er een sata aansluiting in de laptop zit(waarschijnlijk wel) zo je het kunnen gebruiken.

Om beide harde schijven dan te gebruiken zul je er voor moeten kiezen om de dvd speler er uit te halen en op die plek de ssd te plaatsen (maar ik weet niet of die aansluiting het zelfde is.)

Mijn voorkeur gaat uit naar de ssd in de laptop zetten op de plek van de gewone HD. En dan de oude hd gebruiken als externe schijf met een case er omheen.

Als er een sata aansluiting in de laptop zit(waarschijnlijk wel) zo je het kunnen gebruiken.

Om beide harde schijven dan te gebruiken zul je er voor moeten kiezen om de dvd speler er uit te halen en op die plek de ssd te plaatsen (maar ik weet niet of die aansluiting het zelfde is.)

Mijn voorkeur gaat uit naar de ssd in de laptop zetten op de plek van de gewone HD. En dan de oude hd gebruiken als externe schijf met een case er omheen.

bedeankt voor je snelle reactie :D bedoel je de sata aan sluiting die nu mijn hdd gebruikt?
en maakt het ook verschil of het sata-150 of sata-300 is?
en weet je toevallig ook waarik dit kan vinden?
en om nou de dvd/blueray er uit te halen vindt ik zonde dus wacht ik maar even totdat er ssd's zijn van b.v 500 gb of 1 tb. en dna heb ik nog steeds de keus om de upgrade te doen of een hele nieuwe laptop met ssd te kopen. zijn die er trouwens al?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan