ssd loopt vol

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyluyten

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
beste , ik heb toshiba qosmio met 64 gb ssd en 500 gb hd , bij een herinstal is de driver of programma weg om al mijn bestanden automatisch naar de hd te plaatsen zodat mijn sdd van 64 gb niet vol loopt en dus alleen het besturingsysteem word gebruikt.

weet er iemand met welk program van toshiba dit moet of een ander gemakkelijk programma ?

ik wil dus dat mijn ssd schijfje alleen gebruikt word voor het besturings systeem win7 en al de rest automatich naar mijn grote hd gaat .

alvast bedankt

Je kan toch je home map (hoe heet dat documenten en zo. Sorry gebruik al lange tijd linux) verplaatsen naar je 500 GB HD.
Dat kon in XP al, dus in Win 7 kan dat ook.
Volgens mij in de verkenner op documenten gaan staan en dan met rechts klikken en dan laten verplaatsen.

srpchulp sory dat lezen alleen ben ik een week bezig is er geen handig programmatje voor ? toch bedankt
en femke98 als ik rechts klik krijg ik toch niet die optie hoor

Een beetje scrollen kan geen kwaad, ik had het binnen 20 seconden gevonden ..
je moet in dit gedeelte kijken: Persoonlijke mappen en bestanden verplaatsen (8/7/Vista)

Owja, je moet wel zelf uitvoeren ...

EDIT: Ook andere geinstalleerde software zal gebruik maken van je SSD-schijf, deze programma's moet je óók wijsmaken dat ze gegevens op de HDD moeten zetten, daarvoor moet je weer verder naar beneden scrollen.
TIP: Een printje maken van het document maakt het wat makkelijker te lezen...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan