ssd popcornhour

Status
Niet open voor verdere reacties.

joter

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2004
Ik heb een paar vraagjes over de Popcornhour A200 in combinatie met een SSD.

Is het zo dat de snelheid erg omhoog gaat als ik een SSD in de popcorn plaats? (starten de films ook sneller op?)
Is het zo dat de popcornhour bijna stil is omdat er een SSD in zit?

Wordt de Popcornhour niet zo warm meer door de SSD?

1 Nee of nauwelijks
2 Met ssd helemaal stil
3 Maakt niet zoveel uit

ondersteunt de a200 dat wel ?

Laatst bewerkt:
Hoe kan het dat de snelheid niet gehaald wordt die normaal gesproken van ssd's verwacht kan worden? Ik moet ff nagaan of de pch het ondersteunt, maar ik neem aan van wel omdat het gewoon een sata-aansluiting is?

Ja heb ff gekeken en de a200 ondersteunt wel SSD. Ik vraag me af als ik een bestand van ongeveer 4gb op de ssd (60gb) zet, hoe snel dit bestand er dan op komt te staan? Ik neem aan veel sneller dan bij een harde schijf?

ja meer dan 60% sneller, dit gaat echt supersnel. alleen moet je nagaan dat een 2.5 inch 500gb hdd even veel kost als een 120gb ssd. de ssd is misschien wel sneller, maar met films maakt het niet echt uit. dan zou ik eerder voor de hdd gaan

Ja heb ff gekeken en de a200 ondersteunt wel SSD. Ik vraag me af als ik een bestand van ongeveer 4gb op de ssd (60gb) zet, hoe snel dit bestand er dan op komt te staan? Ik neem aan veel sneller dan bij een harde schijf?

Dat ligt er natuurlijk aan waarvan je het bestand op de ssd schrijft.
Is dat een usb stick of usb schijf zal de snelheid niet boven die van de usb interface uitkomen en die is altijd lager dan de snelheid van een "gewone" hdd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan