SSD- Wat is de bestee met veel oplag

Status
Niet open voor verdere reacties.

marceltje9

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2012
Hallo allemaal,
Ik mijn pc samengesteld en ga hem binnekort kopen,

Dit was mijn uitendelijke samenstelling: klikerdeklik
(tips altijd weklom :)

Nu wil ik hier een goede ssd in in steken,(was aanbeloven in mijn samenstelling topic)

nu heb ik hier echt geen verstand van,

Wat is de beste?

Hij moet lang meegaan een minimaal 100 gb opslag hebben,

Ik ga hier mijn windows op zetten en een paar games

gr
marcel,
PS: mijn budget is MAX 170 euro

Laatst bewerkt:
voor een ssd is de samsung 830 128GB wel goed qua prijs/prestatie
wil echt een goede SSD dan is de intel 500 serie goed die komt ook in 128GB voor echter is deze wel wat duurder

als ik zo naar je winkelmandje kijk zie ik een aantal dingen die overbodig zijn of beter kunnen

zoals de de geluidskaart het moederbord heeft al onboard geluid en kan ook prima 7.1 geluid ondersteunen
en in dit geval kan de geluidskaart dat niet dus een beetje overbodig om er een te kopen (geluids kwaliteit verschil is er niet)

de GTX560 TI is zwakker dan een HD7850 2GB editie terwijl de HD7850 Royal Queen van Club3 net zo veel kost
en je processor koeler die is voor overklokken niet echt goed je kunt beter een Scytge Mugen 3 nemen of Noctua ND-H14

De rest ziet er prima uit

EDIT ik zie nu dat je al een topic had 2 topics aanmaken voor het zelfde systeem is niet toegestaan...

Laatst bewerkt:
N het is geen vervolg.
Die was wigelijk al opgelost maar ik zat nog te tijfelen of ik er een ssd in moest stoppen

voor een ssd is de samsung 830 128GB wel goed qua prijs/prestatie
wil echt een goede SSD dan is de intel 500 serie goed die komt ook in 128GB voor echter is deze wel wat duurder

als ik zo naar je winkelmandje kijk zie ik een aantal dingen die overbodig zijn of beter kunnen

zoals de de geluidskaart het moederbord heeft al onboard geluid en kan ook prima 7.1 geluid ondersteunen
en in dit geval kan de geluidskaart dat niet dus een beetje overbodig om er een te kopen (geluids kwaliteit verschil is er niet)

de GTX560 TI is zwakker dan een HD7850 2GB editie terwijl de HD7850 Royal Queen van Club3 net zo veel kost
en je processor koeler die is voor overklokken niet echt goed je kunt beter een Scytge Mugen 3 nemen of Noctua ND-H14

De rest ziet er prima uit

EDIT ik zie nu dat je al een topic had 2 topics aanmaken voor het zelfde systeem is niet toegestaan...

Ik heb de videokaart trouwens al verandert naar de hd
-----
Ik heb de samsung maar genomen,
Opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan