draakje111
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 dec 2006
hey iedereen,
ik ben hier niet echt nieuw heb al een tijdje een account voor de interesante informatie die ik per mail krijg
. maar heb nu eens een vraag.
ik moet dit schooljaar een GIP(=eindwerk) maken, ik heb daarvoor "HDD vs SSD" gekozen wat mij heel interesant lijkt
heb het deeltje van de HDD al ong afgewerkt maar moet nu aan de SSD beginne maar loop al meteen vast. :s Mijn vraag is dus alvolgt weet er iemand wat af van SSD's want heb al een paar dagen zitten google maar vind het eigelijk niet echt of snap er misschien niet genoeg van :s. Mijn vraag is dus hoe een SSD juist werkt heb al vanalles gevonden over MLC (=Multi Level Cell) en SLC (=Single Level Cell) over nand geheugen en dergelijke maar zou graag ook wat weten over de controller die een SSD gebruikt en wat er juist in de chips gebeurt hoe de data wordt weggeschreven. dit zijn een hoop vragen hoop dat er iemand op enkele kan antwoorden
alvas bedankt
groetjes
ik ben hier niet echt nieuw heb al een tijdje een account voor de interesante informatie die ik per mail krijg

ik moet dit schooljaar een GIP(=eindwerk) maken, ik heb daarvoor "HDD vs SSD" gekozen wat mij heel interesant lijkt

alvas bedankt
groetjes