SSL / HTTPS uitschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stevesh

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Voor mijn website was ik even bezig met wat aanpassingen;
Als ik ging inloggen kwam ik op een Https:// pagina. En dat was/is niet de bedoeling
omdat ik dan de volgende melding krijg;

Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbindingspoging van Google Chrome met steveh.nl is geweigerd. De website is mogelijk offline, of misschien is uw netwerk niet correct geconfigureerd.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Instellingen > Geavanceerde instellingen weergeven... > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Fout 102 (net::ERR_CONNECTION_REFUSED): De server heeft de verbinding geweigerd.

Nu was ik in het administration gedeelte van mijn Joomla site, en las iets over dat ik SSL moest uitzetten, dit stond al uit. Dus ik dacht laat ik hem eens aanzetten, om hem daarna weer uit te zetten. Dit ging helaas niet zo als ik had gehoopt. Gevolg is dus dat ik geen toegang meer heb tot mijn Administration gedeelte. In "Configuration.php" staat "Public $force_ssl = '0'" Weet iemand anders wat ik nog kan proberen?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke Groet,
Steve

Wellicht zit er iets in het bestandje ".htaccess" wat nog verwijst naar https://

Hoe kan ik dat bestand aanpassen? Ben niet zo thuis met deze aanpassingen :). Excuses.

Thnx alvast!

Wat is de inhoud van het bestand? :)
Wellicht is dat handiger om te plaatsen voor we iets willen aanpassen ;)

Je kunt hem gewoon met een tekstverwerker openen.

php_flag display_errors on

dat is het enige wat daar in staat.. (geopend met Notepad)

o ik zie nu dat ik het verkeerde .htaccess te pakken had.
dit staat in het andere bestand;

** Verwijderd **

Laatst bewerkt:
Probleem is deels opgelost.

ik kan de site gewoon weer bezoeken; www.voorbeeld.nl
Echter krijg ik nu, als ik inlog het zelfde probleem dat hij dus naar https://www.voorbeeld.nl gaat.

iemand enig idee hoe DIT dan weer kan?

alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
probleem helemaal opgelost!

oplossing;

had in eerste instantie het verkeerde configuration.php bestand te pakken (en had de verkeerde rechten er aan hangen voor het aanpassen)

oplossing van het inlog probleem was dat hij op versleuteld stond..

thnx voor je hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan