SSL search is off ...SSL Zoeken is uitgeschakeld ! !

Status
Niet open voor verdere reacties.

ROYONIX

Banned
Lid geworden
14 apr 2011
Die wereldwijd beroemde en gevaarlijke Pop-Up Virus-Malware is zeer moeilijk te verwijderen en die heb ik NU in mijn PC zojuist ( hoe ik die gekregen heb weet ik helemaal niet )..
Elke keer naar Google zoeken als ik zoeken wat moet, rechts boven bij willetje inloggen verschijnt die Pop-Up Virus-Malware zodra ik enter drukt ...:(

2r77o7a.jpg

Honderden virussen en malwares en rot-kits enz..enz.. heb door mijn leven uit mijn PC verwijdert, maar dit is en deze keer echt zenuwslopend en zeer ontmoedigend te doen ( zoiets te verwijderen ! ) ..
Ik heb wel basis van die malware via MBAM en via Nod32 en via ook Malicious Software Removal Tool ( van Microsoft ! ) en via Trojan Remover en W.defender enz..enz en nog paar anti malware's apps zoals bijv. AdwCleaner en SpyHunter verwijdert en absoluut de apps kunnen ze geen sporen meer vinden van die virus, heb ik zelfs register doorgezocht enz.. en kern van dit is niet te vinden ..
MAAR zoals u kunt zien op mijn Google steeds weer verschijnt ( tijdens zoeken ?? ? ), op engelse'n sites lees ik ook veel dat die nu via alleen maar veilige modus uit register verwijdert kan worden ...:(:( maar nog steeds lukt me niet een echte duidelijke omschrijving te vinden zodat ik die uitprinten kan en aan de gang met die zooitje te verwijderen uit mijn PC kan ....
............ kent iemand zoiets ???? ...:( en of / heeft iemand ideetjes nog over ?? ? ............

Laatst bewerkt:
De beste resultaten bereik je vaak met een opstartCD van een virusfabrikant.

Groeten Marcel

De beste resultaten bereik je vaak met een opstartCD van een virusfabrikant.

Groeten Marcel

Intussen ik heb ge-draait ook in veilige modus mijn PC, en ook weer ge-draait, ... MBAM / SpyHunter / 5 verschillende AntiRoots-Kits app's/mijn Nod 32 /AVG PC TuneUp 2014/CCleaner/Toolbaar Cleaner/AdwCleaner/ enz..enz..
En GEEN een heeft wat gevonden, ieder van die app's beweert dat mijn PC NIET besmet is ...:D
Maar toch die Pop-Up bleef bij Goolgle als een vervelende verschijning ....... terug komen ...

En echhh... neee die heeft nu niets met een opstart CD van een virus fabrikant ( trouwens ook nooit gehoort ! ) ... maar ik weet dat jij ook goed bedoelde mee ! :D .. Dank je wel !

Nu NA derde dag, .... :D zeer veel snuffelen en zoeken en verschillende fufjes tegen spyware en virusen uitproberen, kwam ik tegen een mogelijke oplossing ... via http://www.seroundtable.com/turn-off-google-ssl-search-17477.html
daar staat dat je op die Pop-Up klikken moet, op text meer informatie en je komt gelijk dus op die z.g.n.mde Https pagina met bla-bla-bla uitleg ....
Daar op, ... of IN zoek-balk je moet intypen '' nosslsearch.google.com#sthash.9044ELFy.dpuf '' ( ZONDER ! aanhaling's tekentjes ! ) en op enter vervolgens ook klikken, die handeling geeft dus via poort 443 signaal aan Google dat jij niet wil deze advies via die Pop-Up benutten oof gebruiken enz.. ...

Later ga je gewoon naar je Google.nl zoals altijd en .....( zo heb ik ook gedaan ! ) en die Pop-Up zie ik nu voor zooovelste keer niet meer, die Pop-Up heb ik niet meer en zie ik ook niet meer...

Ben benieuwd nu wat gaat gebeuren nadat ik mijn PC voor volgende keer systematisch zal schonen gaan ...

Laatst bewerkt:
Ik bedoel natuurlijk AntiVirus fabrikant :o
http://www.askvg.com/download-free-bootable-rescue-cds-from-kaspersky-bitdefender-avira-f-secure-and-others/

Weet je wel zeker dat het een virus/spyware is en hoe heet het virus/spyware?

Welke browser gebruik je?

Groeten Marcel

:D Achh jij bedoelt dus ... '' Rescue CD '' ..nu snap ik ..:D
En ...of die Spyware is :( ik weet niet 100 % zeker, weet ik alleen maar dat zeer vervelend is en dat je bepaalden zoek handelingen niet kan doen oof bereiken als je iets via Google zoekt,
en die kreeg ( nu niet meer ! dus :D ) ... en op Chrome en op Explorer browser ...
Ik gebruik dan zoals je ziet en Explorer en Chrome dan ...
=======================
P.S. .... oof die een Spyware-Virus is lees ik hier dan .... http://botcrawl.com/ssl-search-is-off-google-pop-up-fix/
en hier ... http://www.verwijderenspyware.com/tag/ssl-search-is-off

Laatst bewerkt:
Toch NIET gelukt !

Beste Mensen, het is toch NIET gelukt !

Intussen rond op Internet kwam ik tegen verschilenden discussies en commentaren over, zeer veel lees ik dat die een gevaarlijke PC-besmetting is,
en op andere kant zeer veel kwam ik tegen texten dat die een extra beveiliging tegen ongewenste site's en ongewenste mogelijke inhoud's tijdens surfen voor scholen is .... enz..enz..
En bij Chrome en ook bij Explorer het is niet mogelijk in internet opties ( of opties ! ) die Google Pop-Up te stoppen ..
Dit is per keer wel mogelijk zoals ik in mijn vorige boven commentaar aangegeven heb, maar voorgoed die pop-up kwijt te raken .....:( het is NIET mogelijk ....
---------------------
En nu eindelijk vraag ik me toch af, ............. waarvoor in internet opties die aan-gevinkte ( bij geavanceerd ! ) SSL dient ?? .... als wij toch bij Google vervelende Pop-UP moeten krijgen ??

:confused:
sgiss2.jpg
:(

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om ze uit te zetten?
Bij mij staat SSL2.0 uitgevinkt trouwens.

Welke Internet explorer versie?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd om ze uit te zetten?
Bij mij staat SSL2.0 uitgevinkt trouwens.

Groeten Marcel

YEP heb ook zelfs alles ge probeert uit-vinken ...en helpt niet :( ....
zoals ik zei lees ik helaas bij verschilenden Google pagina's dat die pop-up niet verwijdert kan worden ...
Zie je toch dat die alles beetje vreemd is, :( die daar Pop-UP zei dat SSL uitgeschakeld is, terwijl in Internet opties dat niet zo is ...
=========
En uiteindelijk .... SSL vierkantjes moet je wel aan-vinken !, dit is je ook een soort Internet surf-beveiliging ...:(
I.v.m. Explorer versie, neii dat is niet van belang :D ...die pop up krijg je op elke Explorer versie en op bijna elke browser ook, ikzelf wil absoluut niet hoger dan explorer 9 krijg ik wel netjes updates enz PC is absoluut virus en Spyware-vrij, en bij hogere versies van explorer heb je nog meer elende dan bij versie 9 :( die questie ook wereldwijd is bekend ...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan