• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

stage uren registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

leroyhermans

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
hallo beste mensen,
ik moet voor mijna stage de uren bij houden nu had ik het idee dat in exel te gaan doen(lijkt me het makkelijkst) nu is mijn vraag heeft iemand nog een basis uren registratie liggen die ik eventueel kan aanpassen dit simpel weg omdat ik door school en stage en sporten en nog vriendin geen tijd heb om er een te bouwen :$.

als iemand er een heeft upload hem dan even a.u.b

alvast bedankt,
met vriendelijker groet,
leroy hermans

@klaaspeter wow dat was snel thnx man kan ik hem morgen invoeren en in gebruik nemen :D egt heel erg bedankt

jaa dat is geen probleem ik heb vannacht wel wat tijd maar et ging erom dat ik niet helemaal van 0 hoef te bouwen heb er egt geen tijd voor:$

ter informatie over het formulier:

cel b13 (31-jan) hier moet je de datum van aanpassen dan past deze ook gelijk alle andere datums aan.

cel b12 (4) pas deze aan aan de juiste week dan wordt de rest ook gewijzigd.

cel d7 (300) pas even de aantal uren aan dat je moet werken, dus je moet 300 veranderen in het aantal uren dat je zelf moet werken.

Verder kan je het jaar 2010/2011 aanpassen en daarnaast ook de datum van tot.

Hoop dat dit is wat je zoekt :)

Bijlagen

jaaaaaaaaa super bedankt egt geweldig :P als jij een keer iets nodig hebt vraag het maar ik ben zelf veel aant *****n met vb enz duss als ik jou ooit kan helpen zeg je het maar heb nu overigens ook mijn ECDL rijbewijs behaald (A)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan