Stalker Call of Pripyat, hoe te eindigen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
Berichten
1.089
ik speel al zeker 3 dagen Stalker CoP om het eindelijk te beeindigen. Ben 2 keer weer terug gegaan naar de vorige zones en dan weer terug maar ik weet niet meer wat te doen. heb alle missies volbracht, op een paar kleine side missions na, maar er gebeurt gewoon niets meer.

In pripyat ben ik in een gebouw geweest waar een lift zit die niet werkt, heb de liftmotor bovenin het gebouw aangezet en daarna weer de lift in gestapt die nu open was, maar krijg daar een message dat ik een sleutel of keycard moet hebben om m te bedienen. heb me echt wezenloos gezocht in ieder gebouw, en alle dode vijanden en andere stalkers, maar nergens kan ik m vinden. omdat het laatste is wat ik niet kan oplossen neem ik aan dat ik die keycard moet vinden alvorens ik het einde kan beleven.

is dit zo, waar is die keycard dan?
of is er nog meer te doen daar? en zo ja, wat dan?
heb echt al het andere gedaan, alhoewel er amper wat viel te doen in Pripyat, t laatste level, enkel doden van zombies, en andere vreemde wezens. heb ook die ene plek gevonden waar een stel zombies in een gebouw een berg rotzooi aanbidden.

tevens heb ik dan ene zware wapen gevonden (wat je ook op t einde kreeg in Stalker Clear Sky), dat 'stroomstoot'wapen zeg maar. heb daar genoeg batterijen voor gevonden maar kan t niet weggooien of gebruiken. als ik andere stalkers ernaar vraag zegt iedereen dan ik het moet vragen aan een technision, (zo'n figuurtje achter een balie in 1 van de 3 basissen). heb dit bij alle 3 gedaan, maar allemaal zeggen ze dat ze niets kunnen doen met dit wapen.

dus, ik neem aan dat ik pas t spel kan beeindigen als;
-ik dat wapen kan maken,
-of wanneer ik die lift keycard vind.

HELP PLEASE?!

want ik heb echt alles gedaan wat ik kon, en, ik heb verschillende walkthroughs geraadpleegt, en youtube filmpjes over t eind van de game bekeken maar nergens vind ik deze info. alles gaat erover wanneer het einde al daar is en het grote gevecht met de zombies begint.

leon
 
ik kan het hele spel niet, maar heb gegoogled en nog niks gevonden.

weet je toevallig welke kleur die card moet zijn? of welke kleuren heb je al gehad, of waar de keycard naartoe leidt?
 
nee, dit is de eerste keycard die ik in deze game vind, er zijn dus geen kleuren.

mocht je fpshooters leuk vinden dan raad ik je echt aan eens 1 van de 3 Stalker games te proberen, nu al zijn t echte klassiekers. gewoon zeldzaam goeie fpshooters.
maar, dat is natuurlijk als je van fps houdt,:cool:

leon
 
ik zal er in de kerstvakantie eens naar kijken, heb toevallig net uncharted gehaald, waar ik enorme fan van ben :p, dus zal wel wat later worden.

heb helaas niks kunnen vinden over je vraag
 
bedankt, en bof jij even dat je een PS3 hebt, en dus uncharted kunt spelen!
heb heel wat trailers en teaser movies van deze game gezien en zou m dolgraag willen spelen, maarja, ik heb 'enkel' een pc. misschien dat ze m in de toekomst nog eens porten naar pc, maar vrees dat dit niet zal gebeuren.
goeie manier om mensen naar de ps3 te lokken, alhoewel ik altijd wel een pc gamer zal blijven, die controlers is gewoon niks voor mij.

veel plezier ermee, maar dat zal wel lukken!
:confused::)

leon
 
die controller is iets om aan te wennen :p

vind zelf een pc niet leuk meer om te gamen, teveel cheaters enzovoort. heb je op ps3 nauwelijks last van. en die controller valt best mee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan