Stalker, nieuwe patches, bliksem probleem.

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
het is duidelijk dat de ontwikkelaar THQ van Stalker zich wat heeft aangetrokken van alle commentaren en ze brengen nu alweer de 4de patch (1.004) uit.

heb zelf direct na aanschaf patch 1.001 geinstalleerd en de game liep prima, tot vandaag, nu zien bliksem schichten er heel erg raar uit, grote gekleurde vlakken schieten nu door t landschap, en ik kan niets anders bedenken dan dat dat bliksem schichten moeten zijn, of is het een soort stralings effect misschien. (t ligt niet aan mn pc, heb dual 2,4 Ghz, 2 MB DDR en GF8800 GTX 768 MB, dus meer dan genoeg power).

mijn vraag, heeft iemand de nieuwste patches al geprobeert, en zoja, brengen deze een echte verbetering? want zoals je wel weet ben je al je saves kwijt na installeeren van een patch, en nee, je kan ze niet copieeren en zelf weer installeren die saves, dat werkt niet. dus voordat ik die nieuwe patches gebruik wil ik wel weten of t echt zin heeft.

was heel erg tevreden na die eerste patch, tot zonet, toen ik dit zag ik een van de mappen, heeft iemand anders dit ook wel eens gehad? zie screen;

leon

(in game zien de flitsen er nog kleurrijker uit, en komen ze ook op vele plaatsen door de wolken heen, deze shicht komt nu enkel uit de grond, of een artifac die daar ligt;)

Shot at 2007-07-23

is er echt helemaal niemand die mijn vraag weet te beantwoorden?

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan