STALKER probleem : Original disc could not be found or authenticated.

Status
Niet open voor verdere reacties.

evayuna

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2007
Berichten
22
Hey, ik had een vraagje, en hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb STALKER origineel gekocht in de winkel en heb het geinstalleerd op mijn pc,
maar ik krijg een fout namelijk : Original disc could not be found or authenticated.
En hij kan het helemaal niet opstarten, soms start het op in een klein schermpje, maar dan verdwijt het schermpje en dan gebeurt er niks meer.

Ik heb hem al opnieuw geinstalleerd. Daarbij heb ik ook zonder patch geprobeert en ook dat lukte niet, toen heb ik de oude patch gedaan en daarna de nieuwste, en ook dat lukte niet.
Maar toen ik het ging installeren op een andere pc, werkte het wel.

En aan mijn PC ligt het niet qua hardware, want ik heb sinds kort een nieuwe pc aangeschaft en dat houd in :
intel dualcore E6600, 2gb geheugen, vidk. 8800GTS,
moederbord: p6n msi platinum , en uiteraard windows XP als besturingssyteem.

Ook heb ik een no cd crack geprobeert en ook dat lukte niet.
Dus ik ben erg benieuwd wie er een antwoord heeft op mijn vraag, want ik zou het echt niet weten. Alvast bedankt!!
 
Ik denk dan toch dat je playCD stuk of corrupt is... Of dat je CD/DVD speler het niet goed inleest.
Je zou de CD/DVD meenemen waar je deze vandaan hebt en daar om een nieuwe vragen :)
 
ik heb 2 spelers en in beide werken ze niet, denk je dat nog steeds het probleem is zoals je zegt?
en het installeren werkt wel, dan leest ie hem toch ook?
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar het installeren gedeelte wel.
Je kan eens proberen om de CD/DVD met een droge doek een beetje schoon te vegen. Mocht het zo zijn dat er vuil op zit, dan wordt die weggehaald.

Als dat niet helpt. Dan lijkt het mij echt een CD/DVD probleem.
 
als je cd emulatie programmas heb dan kan de check ook niet goed werken.
deamon tools,clone cd, dezen programmas storen.
 
het heeft niks met vuil op de cd te maken, want die komt nieuw uit de het hoesje, en er zit geen enkel vuiltje of kras op.

en tja, dvd/cd rom probleem nu weten wat voor probleem precies, daar ligt mijn vermoede ook wel maargoed..

en ik zou is op die progs. letten thanks iig

oh en hoe doe ik dat het beste met de emulatie programmas zoals je bedoelt?
Wat moet ik precies doen, of checken?
 
Laatst bewerkt:
je moet dus zien of die er op staan je zal het wel weten want je moet het instaleren zelf.
maar als deze er zijn kunnen spellen dus raar gaan doen.
zo als disc niet gevonden of emulatie programma gevonden dat soort meldingen.
 
jah dat staat er uiteraard op, die heb ik nodig om coduo te kunnen spelen.
ik heb het ook al geprobeert maar het werkt nog steeds niet bij een andere pc werkt het wel gewoon
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan