Stand-bij inschakelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

TorukMakto

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2002
Hoe kan ik deze optie inschakelen? Voorheen toen ik M.E had kon ik nog wel gebruik maken van deze optie. Heb zelf gezocht om deze in te schakelen maar zonder succes. Weet iemand hier een oplossing voor?

configuratiescherm , prestatie,s en onderhoud, energiebeheer, geavanceerd, onderste optie? kijk daar maar even, ik dacht dat het daar kon? maar hang mij er niet aan op:)

Hoi seeburg 100.
Helaas staat er niks. volgens mij kan ik deze optie in Xp niet gebruiken. Dit vind ik wel jammer, daar ik liever gebruik maak van deze optie dan die van de slaapstand.

Hoi Gezina.
Nog bedankt voor je link! Maar helaas kom ik hier ook niet mee verder. Het probleem zit in het Powermanagement. Deze ondersteunt alleen maar de slaapstand en geen Stand-By stand.

Kwestie dan van jammer maar helaas l.slaats...tenzij er iemand met een briljant idee komt! ;)

Seeburg100 en Gezina. Heb het voor mekaar. Met de optie beeldscherm uitschakelen>Vaste schijven uitschakelen>Systeem in slaapstand in Energiebeheer. Als je deze goed insteld is het te vergelijken met de Stand-By stand. Het verschil is dus puur alleen maar om de kosten te drukken daar slaapstand minder verbruikt dan de Stand-By stand. Bedankt voor jullie support.

misschien zou het wel een goed sticky kunnen zijn?

graag gedaan:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan