stand-by probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

nidron

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
4
hooi :
vanmiddag een werkende pc overgenomen van iemand ??? eurie,harstikke blij natuurlijk ,thuis aangekomen ff gecheckt prima koop ik zet hem stand-by en ga verder natuurlijk eten en je favorite prog- op tv,later wild ik hem herstarten,normaal gesproken 1 tik op de toetsbord en het feest kan beginnen maar niet met mijn net gekochte PC,ik heb de vermoeden dat het allemaal mee valt,dat het 1 kwestie van wellicht 1 configuratie in DOS
het zou mischien kunnen zijn dat je dit moet invoeren

C:/config /standby/release
en gelijk
C:/config /standby/renew:thumb:
 
Q? (maal) 2

ik dacht dat ik duidelijk was maar goed +1
op stand-by (ok) je gaat weg....terug....(norm-gesp)je drukt enter dan springt ie naar de account (ok) maar ik krijg een soort black out van de monitor (er was niet te zien)dat vond ik ook raar maar er wordt aan gewerkt.
thanks:thumb:
 
Het is voor elkaar

HIJ DOET WEER NORMAAL,WEET NIET PRECIES WAT IK GEDAAN HEB ,(weet ik heel stom ,had ik moeten opschrijven)MAAR ALVAST BEDANKT VOOR DE REACTIES BESTE LEZERS.
THANK YOU SO MUCH.:thumb:
 
Als je het hebt opgelost, kan je dan vertellen WAAR je precies hebt gekeken. Niet het excacte hoor, want die weet je neit meer. Maar was het in het BIOS, instellingen beeldscherm, nieuwere drivers etc?
 
ik weet echt niet meer wat ik deed

ik weet echt niet meer wat ik deed,ik heb me zelf verplicht om voortaan alle handelingen op papier te zette (kladblok)en dan archiveren,dan kan ik fatsoenlijk op deze vragen kunnen reagweren of beantwoorden.
nordin:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan