Stand-by verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rambot2040

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2004
Berichten
193
Ik had de laatste tijd een paar foutmeldingen en de PC werd een beetje traag (wat eigenlijk ook mijn schuld was :rolleyes: ) Maar nu heb ik dus formatteerd en alles er weer op gezet, maar onder uitschakelen kan ik niet meer kiezen voor stand-by! is dit te veranderen of moet ik het weer overnieuw installeren? Ik hoop het niet. :confused:

Greetz.
 
Hoi,

Ik heb me rot gezocht in de helpfunctie van XP, ben alleen helemaal niks tegengekomen wat dit kan zijn en hoe dus op te lossen. Ik ben bang dat dit inhoudt dat je wederom de procedure moet hervatten. Laat de vraag er nog wel even op staan, misschien zijn er andere die weten wat je eraan kan doen.

Succes
 
Ik heb even bij google gezocht en gezien dat de oplossing is om de drivers van de videokaart te reinstallen.

Vraag me niet waarom maar probeer het even.

Bron

If your video driver did not install correctly you will not be able to put your computer into stand by.
My wife has an old compac that she uses and I can not get any drivers to install for her addin video card that will let me put the thing into stand by, but if I use the onboard video it will work just fine.:)
 
Ik heb het opnieuw geïnstalleert, maar dat heeft niet geholpen. Is het misschien een idee als ik de videokaart update? Zo nee, hoe installeer ik de videokaart opnieuw.

Greetz, bdankt voor het zoeken. :thumb:
 
buroblad, rechtermuisknop, schermbeveiliging, energie, staan een paar stand-by items, en als alles goed staat, kan je volgens mij als je kiest voor uitschakelen, en daarna de shift toets indrukken de keuze stand-by tevoorschijn toveren.

Mike
 
STOM! Ik had de videokaart nog geen eens geïnstalleert hoe kan ik dat nou vergten?!! :eek: Dope.
 
Even een vragg tussendoor: Bedoel je met stand-by dat de computer echt uit gaat, of dat hij op energiebesparende modus gaat?

In het eerste geval moet je nog wat inschakelen voordat dat kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan