standaar password E-tech Printserver

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomos92

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2008
Berichten
11
Beste ik weet niet of mijn vraag hier goed is...

Maar ik heb sinds kort een Printserver van iemand over genomen namelijk een
E-tech printserver met 2 usb aansluit poorten en 1 parallel poort

Nu had ik hem aangesloten op mijn switch en de driver software geinstalleerd
en die kreeg een mooi ip adres 192.168.1.102 me pc had ik in dezelfde range even gezet

Dus nu ging ik naar mijn webbrowser IE9 en typte in de adresbalk het ip adres 192.168.1.102 van de printserver nu vraagt die om een gebruikersnaam en een wachtwoord maar wat moet ik daar nu invullen want dat weet ik niet
Handleiding zit er niet bij ik heb al als user admin gebruikt en als password admin
en user leeg gelaten en password admin

Maar nix help ik mag er niet in... :s

Ik heb de printserver wel al helemaal gereset stekker eruit reset knop indrukken stekker erin en blijven resetten 15 sec - 1 minuut etc

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Alvast heel erg bedankt

Grtzzz
 
Ga naar deze link. Klik op de link "Support Files"

Je kunt daar PSADMIN downloaden, die (naar ik aanneem) meteen verbinding kan maken voor instellingen etc.

Overigens kun je proberen als gebruikersnaam / wachtwoord combinatie in Internet Explorer (let op: Wachtwoord begint soms met hoofdletter!):
Gebruikersnaam: admin
Wachtwoord: Admin

Gebruikersnaam: <leeg laten>
Wachtwoord: admin

Gebruikersnaam: <leeg laten>
Wachtwoord: Admin

Verder heb ik het idee dat Eminent nu precies hetzelfde apparaat levert. Handleiding: hier. Niet dat het standaard wachtwoord daarin te vinden is, maar wel de methode om het apparaat terug te zetten naar fabriekswaarden. Hierna kun je bovengenoemde wachtwoord-suggesties opnieuw proberen, of (ieder geval) zou je daarna met PSADMIN daarna (weer) bij het apparaat moeten kunnen komen, zodat je zelf een wachtwoord kunt instellen. Telefoonnummer telefonische helpdesk staat er ook in.
V: Hoe reset ik de Printer Server?
A: Aan de zijkant van de de behuizing zit een klein reset knopje/gaatje. Houd deze reset functie ongeveer 15 seconden ingedrukt om de Printer Server te resetten.

Succes,

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
je backup wachtwoord is

"PSPASS" --> let op allemaal hoofdletters!!!!!!!!!!:thumb:
 
Mooi dat je eruit gekomen bent! :)

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan