• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Standaard 1 werkblad afdrukken ipv 3.

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbiebeverwijk

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2006
Berichten
34
Hoe kan ik van een excelbestand standaard 1 werkblad afdrukken?
Ik heb al diverse instellingen geprobeerd, maar standaard worden alle werkbladen afgedrukt.

Robbie
 
Robbiebeverwijk, In het scherm 'afdrukken' staat toch echt de optie 'van' 'tot'... Als je daar dus van 1 tot 1 invoert, krijg je echt alleen de 1e pagina van je afdrukbereik.

Groet, Leo
 
Leo,

Ja, dat klopt,maar ik heb mijn vraag een beetje krom opgesteld. Even een verduidelijking van het echte probleem:
We hebben hier meerdere pc's met excel. Bij alle pc's staat bij de keuze in het afdrukschermp de optie "geselecteerde bladen" aangevinkt. Voorzover ik me kan herinneren is dat al vanaf de installatie de standaard instelling.
Bij de pc met het probleem is standaard telkens de optie "hele werkmap" aangevinkt.
Hoe stel je standaard de optie "geselecteerde bladen" in voor alle afdrukken vanuit excel?

Robbie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan