davylenders123
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 jun 2010
- Berichten
- 902
We werken sinds kort met outlook 2010 Microsoft Exchange-account voor onze mail op het werk.
Het standaard adresboek dat ik steeds krijg als ik in nieuwe mail op aan klik is het adresboek van heel het bedrijf en van alle depots.
Ik zou echter graag hebben dat ik op aan klik dat ik mijn persoonlijk adresboek te zien krijg.
Hoe kan ik dit wijzigen , ik weet dat de mogelijkheid er is maar weet niet meer hoe ik het moet toepassen.
Heb een foto toegevoegd van de pop up die ik krijg na op aan te klikken.
Standaard staat op "global address lijst en moet worden contactpersonen
.
Het standaard adresboek dat ik steeds krijg als ik in nieuwe mail op aan klik is het adresboek van heel het bedrijf en van alle depots.
Ik zou echter graag hebben dat ik op aan klik dat ik mijn persoonlijk adresboek te zien krijg.
Hoe kan ik dit wijzigen , ik weet dat de mogelijkheid er is maar weet niet meer hoe ik het moet toepassen.
Heb een foto toegevoegd van de pop up die ik krijg na op aan te klikken.
Standaard staat op "global address lijst en moet worden contactpersonen
