Standaard agenda van Outlook gekoppeld aan welk account?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kazimierharmien

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 okt 2010
Hallo,

Ik heb een vraag. Ik gebruik in Outlook 2007 de standaard agenda. Ik heb dus geen exchange-account. Ik heb namelijk de Outlook connector gedownload en daardoor gebruik ik in Outlook mijn hotmail account.
Maar ik gebruik wel offline dus de standaard agenda van Outlook.
Maar aan welk account is deze agenda nu gekoppeld?
Ik wil de agenda namelijk laten synchroniseren met de account op mijn mobiele telefoon. Maar dan moet ik wel weten aan welk account. Want volgens mij is de standaard agenda niet gekoppeld aan mijn hotmail-account nu in Outlook.

Maar hoe moet ik het dan doen?

Ik hoop dat jullie mij vraag begrijpen en dat er iemand is die mij kan helpen.

Hartelijke groeten,

Harmien

Die agenda is niet aan een account gekoppeld en bestaat alleen binnen Outlook.

De enige mogelijkheid om dit te synchroniseren met je telefoon is om de software van de telefoonfabrikant te installeren voor synchronisatie. Bijv. bij Nokia is dat de OVI suite.

Die agenda is niet aan een account gekoppeld en bestaat alleen binnen Outlook.

De enige mogelijkheid om dit te synchroniseren met je telefoon is om de software van de telefoonfabrikant te installeren voor synchronisatie. Bijv. bij Nokia is dat de OVI suite.

Hallo,

Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb ondertussen ook wat anders gevonden. Ik kan eventueel ook werken met de hotmail agenda. Die kan ik namelijk ook in Outlook ervoor krijgen. Dan werk ik in Outlook dus niet met de standaard agenda, maar met de agenda die bij mijn hotmail account hoor. Maar dan....?

Ik krijg wel mijn hotmail binnen op mijn telefoon, maar hoe kan ik dan die agenda op mijn telefoon krijgen. Wat ik dus wil is dat als ik een afspraak maak in de agenda op mijn telefoon, dat die afspraak dus ook in mijn hotmail-agenda (dus ook in mijn outlook agenda) komt. En vice versa.

Weet iemand daar het antwoord op?

Hartelijke groeten, Harmien

Hoi,

Het is vooral belangrijk, welk merk en type mobiel je hebt.
Want daarvan is het afhankelijk of je 'direct' kunt synchroniseren, of dat je een apart te installeren programma van mobiel(-fabrikant) moet gebruiken.

Er zijn veel mobiele telefoons waarbij de uitwisseling van gegevens met een Microsoft-applicatie als Outlook (Agenda, Contactpersonen, Email) goed 'lijkt' te gaan, maar toch niet helemaal .......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan