... dat is behoorlijk veel werk om 't goed te krijgen in alle browsers met zoomen en andere lettergroottes.
Tegenspraak, mompelde hij zachtjes, zodat niemand het kon horen.

Zou best eens kunnen meevallen: het uitzoekwerk is al gebeurd, er staat een sjabloon klaar, en zo nodig is wat hulp bij het gebruik daarvan op dit forum te bekomen.
- Het principe staat uitgelegd in het artikeltje "Flexibele ronde hoeken".
- Het stylesheet (met gebruiksaanwijzing) voor 4 ronde hoekjes staat hier, en het stylesheet voor complete randen rondom staat hier.
.table2 {
border: url(.../images/naam.jpg);
repeat:x;
}
zo iets??
Nee, het gaat met achtergrond-figuren: die je op een handige manier samenstelt, en nog veel handiger met css rondom de betreffende box zet.
Het hangt van de maten van je hoekjes/randjes af, hoe je de maten in het stylesheet moet zetten. Daarna is het gewoon plak-plak om de randen om elke box heen te hangen.
Maar heb je een afbeelding van hoe je rand er precies uit moet komen te zien? Als link of geupload als bijlage? Dan kunnen we eens kijken wat er gebakken moet worden voor een mooie universele toepassing.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
PS Goeroeboeroe, het ontwerp is van een flinke tijd geleden, toen IE6 een wonder van standards compliant was (voor het doen van MS dan); ik geloof dat ie het zelfs ook nog in IE 5.5 doet (die heb ik intussen met een flinke boog op de milieuverontreinigingsberg gegooid, dus kan ik niet meer 100% checken). In m'n Multiple IE's doet ie het in IE 5.5, maar die is niet helemaal te vertrouwen. In elk geval wel in FF 1.0.6 en Netscape 6.2, staat onder het artikel: mocht iemand aanhanger van de prehistorie zijn.
PS2: @Jonathan: het hoeft gelukkig niet in een table.