Hallo,
Ben nieuw hier, maar heb wel hulp nodig.
Zit met het volgende probleem;
Ik werk met Outlook 2007. Hierin heb ik een normaal email account en een exchange account geconfigureert. Nou werk ik met de agenda van Exchange, zodat ik deze overal kan gebruiken. Alleen wil ik deze agenda ook als standaard gebruiken binnen Outlook. Dus als je Outlook opstart in Outlook Vandaag, je dan de exchange agenda ziet staan, in plaats van de agenda van Outlook zelf. Ik weet dat je de normale agenda niet kunt verwijderen maar wellicht dat er dus een andere oplossing is voor mijn probleem?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Groet,
Johan
Ben nieuw hier, maar heb wel hulp nodig.
Zit met het volgende probleem;
Ik werk met Outlook 2007. Hierin heb ik een normaal email account en een exchange account geconfigureert. Nou werk ik met de agenda van Exchange, zodat ik deze overal kan gebruiken. Alleen wil ik deze agenda ook als standaard gebruiken binnen Outlook. Dus als je Outlook opstart in Outlook Vandaag, je dan de exchange agenda ziet staan, in plaats van de agenda van Outlook zelf. Ik weet dat je de normale agenda niet kunt verwijderen maar wellicht dat er dus een andere oplossing is voor mijn probleem?
Alvast bedankt voor de eventuele reacties.
Groet,
Johan