standaard e-mailadres ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Liliane

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2003
Als ik wil reageren op een bericht op bv. marktplaats.nl dan klik ik op het e-mailadres. Dan verschijnen er wazige pagina's en uiteindelijk krijg ik het bericht in beeld dat mijn standaard e-mailadres niet is geinstalleerd.
Nu wil ik dan via extra/optie/programma dit wijzigen, door simpelweg deze knop in te drukken, dan toepassen en ok. Dan moet het toch geregeld zijn??

Maar het blijft zich herhalen.

Wat is er gebeurt, heb ik in het verleden soms iets gewijzigd of verwijderd en hoe kan ik dit herstellen?

Gr.Liliane

Wat is nu dan je standaard e-mailprogramma? Ga in IE naar Extra\internet-opties\programma's. Wat staat daar onder e-mail?

Groetjes,
Bennie

Bennie

Hier staat niets en daar kan ik ook niets invullen.
Dit heb ik al geprobeerd.
Ik kan me ook niet herinneren dat ik daar iets heb veranderd.

Gr. Liliane

Dat is vreemd. Er hoort een pulldownmenuutje te zijn waarmee je programma's kan kiezen. Probeer het volgende:

Typ in start\uitvoeren de volgende gehele regel (inclusief quotes):

"C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe" /reg [enter, of OK].

En nu?

Groetjes,
Bennie

Bennie

Dit heb ik ingetypt, op OK gedrukt en dan valt het schermpje weg. Er gebeurt verder niets.

Als in Marktplaats.nl nu wil reageren op een advertentie en ik klik op een e-mailadres krijg ik nog steeds de melding " Kan deze bewerking niet uitvoeren omdat de standaard e-mailclient niet juist is geinstalleerd".
Het enige verschil was, dat nu de computer niet op hol sloeg. Normaal kreeg ik ..tig pagina's die ik niet kon sluiten. Moest CTR ALT DEL doen om alles af te sluiten. Nu kon ik de pagina's (53 stuks) 1 voor 1 sluiten met het kruisje.

Wat nu??

Gr. Liliane

Er lijkt mij iets grondigs mis. Welke versie van Internet Explorer\Outlook Express heb je? En heb je Outlook97 erop gehad en dat toen verwijderd?

Ik zou anders IE\OE opnieuw installeren.

Groetjes,
Bennie

Bedankt

Bennie, Bedankt.

We hebben IE en OE opnieuw geinstalleerd, en nu is inderdaad het probleem opgelost.

Gr. Liliane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan