standaard fabrieksinstellingen instellen (hoe?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nosepowder

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2009
Acer heeft een nieuwe HDD in mn laptop gezet, en ik wil nu weer opnieuw een back-up DVD maken. Als ik de Acer eRecovery Management opstart en kies voor 'Disk met fabriekswaarden maken' krijg ik de volgende melding

- Instellingen van de harde schijf zijn niet ingesteld op standaard fabrieksinstellingen. Back-up afgebroken.

Weet iemand doe je dit kan instellen?

Gr,

Erwin

hoe je het moet herstellen weet ik niet sorry :)

wel weet ik een alternatief (voor als de mensen na mij ook niks weten)

Norton Ghost :D

die maakt ook een volledige backup van je systeem

Ik heb hele slechte ervaringen met Norton, dus dat gaat hem niet worden .. zelfs als dat de enige keuze is.

Ik heb hele slechte ervaringen met Norton, dus dat gaat hem niet worden .. zelfs als dat de enige keuze is.

slechte ervaring met het antivirus?

dat heb ik namelijk ook :P

maar deze tool is te gek :D

maarja jouw keuze!

succes verder :D

Ik kom alleen maar tegen dat je je schijf volledig kan kopieeren, maar niet dat je een back-up DVD kan maken ..

Ik kom alleen maar tegen dat je je schijf volledig kan kopieeren, maar niet dat je een back-up DVD kan maken ..

inderdaad :P

je kopieert de HELE schijf :)

en als er dan iets mis gaat zet je die versie terug, en dan is alles zoals op het moment dat je de schijf kopieerde :D

Ja dat is leuk, maar daar heb je toch niks aan als je HDD het niet helemaal meer lekker doet?

Dan heeft de herstelfunctie van Acer geen enkel nut.

Dat was het probleem van hiervoor ook, er waren geen hersteldiscs gemaakt, dus kon er verder niks mee.

Tuurlijk is dat een optie, maar niet de gene die ik zoek nu[/U.. waarom zijn de standaardfabrieksinstellingen niet ingesteld, ik ben dit nog nooit tegen gekomen! En is dit e.v.t nog wel te doen.

Gaat dit idd niet lukken, dan is een kopie de enige optie denk ik.

ik zou hiervoor even bij acer aankloppen,

zei moeten er wel een correcte harde schijf inzetten MET die functies :D

dit is niet zomaar opglost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan