Standaard file icons in zelfgemaakte file browser

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
ey all,
ik probeer een soort aangepaste verkenner te maken (je weet wel, windows verkenner), maar het wil nog niet helemaal lukken. het meeste lukt me wel, maar hier zit ik nu vast:
ik heb een listview met daarin alle bestanden, maar ik wil graag dat die ook de standaard icoontjes krijgen die ze in verkenner ook krijgen. hoe moet ik dit doen? elke uitleg die ik op internet vindt is voor vb.net, maar ik gebruik Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition. help mij aub!

ey all,
ik probeer een soort aangepaste verkenner te maken (je weet wel, windows verkenner), maar het wil nog niet helemaal lukken. het meeste lukt me wel, maar hier zit ik nu vast:
ik heb een listview met daarin alle bestanden, maar ik wil graag dat die ook de standaard icoontjes krijgen die ze in verkenner ook krijgen. hoe moet ik dit doen? elke uitleg die ik op internet vindt is voor vb.net, maar ik gebruik Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition. help mij aub!

VB .net is VB 2008 :thumb:, bekijk die tutorials die je hebt gevonden.

dan waren die tutorials misschien toch ergens anders van, want mijn VB gaf een error aan :P in ieder geval alvast bedankt, want de meeste .net tutorials heb ik inderdaad overgeslagen :D ik denk dat het me nu wel lukt, bedankt!

Mesteaal moet je het ook niet dom weg kopieeren en plakken want dan heb je veel kans dat die het niet doet! Misschien moet je naar de namen van de objecten kijken ect of ze wel goed zijn:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan