Standaard indeling/formulier in email

Status
Niet open voor verdere reacties.

JanBakket

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
Berichten
12
Dag Helpmijers,

Ik zit met het volgende. Ik heb twee vertegenwoordigers in de buitendienst. Wanneer een klant ingegaan is op een offerte hebben wij bepaalde informatie van hem nodig om de opdracht te kunnen uitvoeren. Dit zullen de vertegenwoordigers (veelal vanuit de auto) versturen.

Ik heb dus een simpel formuliertje gemaakt. Deze moet eigenlijk met 1 druk op de knop verschijnen in een nieuw op te stellen emailtje. Bekijk bijlage formulier help forum.docx

Hoe kan ik dit oplossen? BVD!:)
 
Zou het niet nog mooier zijn als de mail invulvelden bevat of misschien een online applicatie waar jouw mensen hun gegevens gelijk in een database inbrengen. Als ze kunnen mailen hebben ze waarschijnlijk ook mobiel internet. Laat eens weten?
 
Dat klinkt zeker handig, bedankt. Ik denk alleen dat voor mijn toepassing het het beste zou voldoen als het formulier gewoon simepelweg met 1 klik op de knop in het nieuw op te stellen mailtje komt te staan.

Is er een functie als te kiezen handtekening in outlook waarbij dit van toepassing zou kunnen zijn?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan