Standaard map "Contactpersonen" verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rkoeken

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 dec 2010
Hallo,

In Outlook heb ik een nieuwe map aangemaakt met contactpersonen.
Deze map heeft de naam Business Relations en dit moet de standaard map worden.
Met standaard map bedoel ik dat nieuwe contacten gelijk worden opgeslagen in die map, in plaats van de standaard map "contactpersonen" die door Outlook is aangewezen. En daarnaast wil ik diezelfde map "contactpersonen" verwijderen.

Kijk uit naar jullie reactie en alvast bedankt.

Waarom hernoem je die map dan niet gewoon. Want kennelijk wil je voor de 'nieuwe' map Business Relations exact dezelfde eigenschappen als de hoofdmap Contactpersonen voor Outlook.

Waarom hernoem je die map dan niet gewoon. Want kennelijk wil je voor de 'nieuwe' map Business Relations exact dezelfde eigenschappen als de hoofdmap Contactpersonen voor Outlook.

Bedankt voor je reactie,
Maar de standaardmappen van Outlook kun je alleen in de adresboek van naam wijzigen. De map zelf kan niet van naam worden veranderd, vandaar dat ik dat niet gedaan heb.

Hoi,

Ja, zie nu inderdaad dat je gelijk hebt. En ook, dat je de standaardmappen in Outlook niet kunt verwijderen. (Postvak IN, Contactpersonen .... etc.)
Wellicht is er toch een truc voor om die naam van Contactpersonen te wijzigen, want een andere oplossing is er denk ik niet.

Daar kun je inderdaad weleens gelijk in hebben, ik zal eens gaan googlen.
Als ik iets gevonden heb zal ik het hier wel even posten.
Mocht je zelf toch nog iets tegenkomen, dan hoor ik het graag!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan