Standaard naar index.html

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Als je via een zoekmachine met een bepaald woord zoekt kan het zijn dat je "midden" in de site terecht komt.

Hoe krijg ik het voorelkaar dat een bezoeker toch altijd op de index.html terecht komt ?

Jacco

Geplaatst door Bruce The Boss
Hallo,

Als je via een zoekmachine met een bepaald woord zoekt kan het zijn dat je "midden" in de site terecht komt.

Hoe krijg ik het voorelkaar dat een bezoeker toch altijd op de index.html terecht komt ?

Jacco
Dan zou je eventueel met een javascript/php-scriptje kunnen checken of een bezoeker via een zoekmachine komt of niet..

Anders lijkt het mij vrij onnodig, want als een gebruiker (die gewoon de index.html benaderd heeft) een andere pagina wil openen, wordt ie dus weer teruggestuurd naar de index..

Maar het gaat erom dat hij dus niet standaard op de index.html komt.

Zie de onderstaande link als voorbeeld:

VOORBEELD

Als je dan kijkt bij 37. dan staat daar kuikenbroederij van Hulst. Maar als je dan op die link klikt kom je niet in de index.html terecht, maar volgens mij moet dat wel kunnen ....... maar hoe ?

Jacco

Ik vraag me af wat daar het nut van is.
Als ik via Google naar iets specifieks zoek, dat ergens op een subpagina staat, vind ik het wel zo prettig als ik dan direct op die pagina kom en daar ook blijf.
Als ik meteen doorgestuurd wordt naar de startpagina en vandaar weer de site moet gaan doorzoeken, zou ik dat vrij irritant vinden.
Als de site interessant genoeg is en de navigatie zodanig dat je overal vandaan de startpagina kunt bereiken, komen je bezoekers daar vanzelf wel terecht.

Guus.

Als ik via Google naar iets specifieks zoek, dat ergens op een subpagina staat, vind ik het wel zo prettig als ik dan direct op die pagina kom en daar ook blijf.

Ja, daar heb je misschien ook wel weer gelijk in
;)

Maar toch heb ik eens gelezen ergens dat het mogelijk is, en nu wil ik toch eigenlijk weten hoe dat dan moet :p

Jacco

Ja, daar heb je misschien ook wel weer gelijk in
;)

Maar toch heb ik eens gelezen ergens dat het mogelijk is, en nu wil ik toch eigenlijk weten hoe dat dan moet :p

Jacco
Zoals ik zei zal je (naar mijn weten) moeten controleren of iemand via een zoekmachine jouw site betreedt (zodat je dus dan alleen díe bezoeker naar je index kan verwijzen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan