Standaard opmaak nieuwe handtekening Outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi Hekhuis

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Hallo allemaal,

Na een halve dag zoeken zie ik echt door de bomen het bos niet meer, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Wij gebruiken in het bedrijf een algemene normal.dot met meerdere macro's voor diverse programma's die wij gebruiken.
Deze normal.dot wordt geladen vanuit een netwerklocatie en wordt bij elke opstarten van word ook netjes geladen.
Als mensen een nieuwe handtekening in Outlook willen maken (nieuwe huisstijl) doen ze dat via de optie " geavanceerd". Je krijgt dan de melding dat er een editor wordt gestart die geen onderdeel is van outlook.

Nu komt het probleem:

Als de editor is gestart staat het standaard lettertype ineens op Times New Roman, 12pt. terwijl in de normal.dot Arial, 11pt. is ingesteld. Het lijkt mij dat er voor dat specifieke onderdeel van office toch ergens een lokaal sjabloon is met die opmaak. Ik heb gezocht op htm bestanden, html bestanden, mht bestanden en mhtml bestanden, maar heb niks kunnen vinden wat lijkt op een standaard sjabloon voor de handtekening.

Ik heb ook geprobeerd om in word zelf een nieuwe webpagina te maken en daar komt wel de opmaak van ons standaard sjabloon naar voren, dus het is alleen bij het maken van een "geavanceerde handtekening".

Weet iemand waar ik voor dat onderdeel een standaard lettertype in kan stellen?

ps. ik hoop dat ik het verhaal een beetje goed uit heb gelegd want na een halve dag zoeken ben ik zelf ook even de weg kwijt.

Wat ik daaraan heb gedaan is de handtekening in Word maken, dan kopiëren en vervolgens plakken in de handtekening editor.

Dat hebben wij geprobeerd, maar helaas veranderd het lettertype en de grootte nog steeds in een andere instelling bij het kopieren, ik ga hier vandaag ook weer verder mee stoeien :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan