• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Standaard rijhoogte tabel en automatische rijhoogte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Samsung6713

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2019
Goedemorgen,
Ik wil in een tabel de standaard rijhoogte op 25 zetten, en daarnaast de rijhoogte autoAanpassen.
Als ik de rijhoogte op 25 heb gezet, en daarna autoAanpassen aanzet word de rijhoogte teruggezet op 15.
Het autoAanpassen werkt natuurlijk wel bij rijen waar veel tekst in staat.

Weet iemand hoe ik de (begin)standaardhoogte van de tabel vast zet op 25?

Verder merk ik bij filteren dat de hoogte niet meer wordt aangepast, is daar ook een oplossing voor?

Mijn gezond boerenverstand zegt dan : AutoAanpassen af laten staan ... te simpel ?

Het is toch kiezen of delen : ofwel wil je die hoogte vast ofwel wil je ze auto laten aanpassen - water en vuur kan je m.i. niet verzoenen.

Laatst bewerkt:
Je zou een (lege) kolom aan je tabel kunnen toevoegen met een lettergrootte van 19, dan krijg je een automatische rijhoogte die daar in de buurt zit. Even experimenteren met het lettertype van die kolom zou ik zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan