Standaard verzendadres niet te wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterdenHaring

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2004
Berichten
68
Ik heb vergelijkbare problemen. Helaas lukt stap 1 niet eens, want als ik mijn standaard mailadres (a) voor verzenden wil wijzigen in een ander (b) uit de lijst, geeft het programma aan dat b) niet gevonden kan worden en verwijderd kan zijn. Ik kan echter wel mail beantwoorden die ik via b) ontvangen heb. Iemand enig idee voor een oplossing?
Dank van Peter den Haring
 
In het venster van een nieuwe mail bij Opties het vakje "Van" aanzetten.
Dan kan je via een dropdown menu het account kiezen waar vandaan er verstuurd moet worden.
Voor iedereen anders standaard instellen op 1 PC lukt alleen als ze allemaal eigen accounts op de computer hebben.
Dit kan via accountsettings in outlook.
 
Laatst bewerkt:
Standaard verzendadres laat zich niet wijzigen in OUTLOOK 2003

Als ik bij een nieuw bericht het vakje OPTIES aanklik, dan kan ik wel voor een afzonderlijke mail en beantwoordadres aangeven, maar dat lost mijn andere probleem niet op. Ik wil 10 mails verzenden van adres A, en daarna 20 mails van adres B. Dat zou moeten kunnen met ALS STANDAARD INSTELLEN. En die functie is verstoord. Heb je daarvoor je tip?
Peter
 
Ook al heb je een standaard account ingesteld, als de mail verzonden is naar account A, kan je niet standaard replies sturen vanaf account B.. ook al staat dat ingesteld.
Dat kan alleen met nieuwe mails.
 
Verzendadres veranderen

Ik snap je. Maar wat kan maken dat ik mijn standaardverzendadres niet kan veranderen? En hoe kan ik dat oplossen?
Peter
 
Als je slechts 1 account hebt kan je je standaard account niet veranderen.
Of als je windows account een gebruiker is met beperkte rechten.

Er wordt hier dus echt onderscheid gemaakt tussen aliasen op 1 pop3 account (info@xxx.com mail@xxx.com naam@xxx.com) en echte accounts achter een exchange server (gebruiker@bedrijf.com) of verschillende mailadressen (xxx@hotmail.com gebruiker@upcmail.nl, etc)

Als je een screenshotje bijvoegt van het venster "account instellingen" van Outlook dan kunnen we je iets makkelijker van dienst zijn.
 
Laatst bewerkt:
Standaardacoount veranderen

Ik heb 3 @hetnet.nl adressen (Stichting Olivijn <olivijn@kpnmail.nl, c.q. peterdenharing@hetnet.nl) en 2 adressen via mijn website zoals info@peterdenharing.nl. Ik wil tussen die adressen kunnen switchen met mailings. Ik heb dus 2 heheel afzonderlijke accounts en vijf adressen. Ooit kan dit namelijk wel, totdat ik met hulp van de Helpdesk van KPN de inkomende en uitgaande adressen veranderd heb. Zij hadden namelijk die zelf veranderd van hetnet naar kpnmail. Daarna heb ik weken ellende gehad.
Dank vor je aandacht.
Petero
 
Heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag in te breken. Is onoverzichtelijk en je maakt er een chaos van in de bewuste topic die voor de oorspronkelijke vragensteller.
 
Onopgelost Probleem

Ik heb nog steeds geen goede oplossing. Outlook verandert zelf na enige (4) dagen later nadat ik het ingegeven heb, het standaardmailadres. Daar snap ik niks van.
Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan