Standaard videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

verstroger

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Beste internauten,

Ik heb de laatste tijd , op mijn 2de PC, veel problemen met mijn videokaart. Ik wil de drivers van de bestaande kaart Radeon VE niet meer gebruiken.

Is het mogelijk bepaalde standaard-instellingen+drivers te downloaden om een zo weinig mogelijk afhankelijke videokaartinstelling te krijgen?

Is het misschien beter om de interne, op het moederbord ingebouwde kaart te gebruiken?

Grroetjes

Video kaart

Het is mij niet echt duidelijk wat je wilt, maar de drivers waar jij het over hebt passen zover ik weet niet bij de kiaart die jij opgeeft in je Hardware configuratie.

Die horen bij 4x AGP Radeon 7000.

Succes gewenst,

Eric.

Re: Video kaart

Geplaatst door Eric_Daleboudt
Het is mij niet echt duidelijk wat je wilt, maar de drivers waar jij het over hebt passen zover ik weet niet bij de kiaart die jij opgeeft in je Hardware configuratie.

Die horen bij 4x AGP Radeon 7000.

Succes gewenst,

Eric.

Hardware-configuratie? Waar zie je dat dan?

Re: Re: Re: Video kaart

Geplaatst door m@rio

Zie handtekening van Verstroger

Dat is zijn 1e pc. Hij heeft et over zijn 2e pc:
Ik heb de laatste tijd , op mijn 2de PC, veel problemen met mijn videokaart. Ik wil de drivers van de bestaande kaart Radeon VE niet meer gebruiken.

reactie voor Melvin

Hallo Melvin,

Het spijt me dat ik in mijn onschuld dacht de man zo slim was geweest zijn hardware configuratie te vermelden.

Ik zie helaas veel vragen die niet te beantwoorden zijn daar je absoluut niet weet over wat voor systeem ze het hebben.

Maar mischien kan mijn geleerde collega mij verklaren wat een "standaard videokaartinstekking" is, want daar is de vragensteller naar op zoek.

Eric.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan