standaard xp geinstaleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

rico1975

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2006
hallo,

ik heb toen ik mijn laptop kocht standaard xp home er op staan, die was al voor geinstaleerd, aan de onderkant staat de serie nummer van de xp, maar had geen cd van xp mee gekregen toen ik hem kocht. ik had hem na een loop van tijd toen geformateerd en xp pro er op gezet, en nu krijg ik steeds de melding dat het een iligaal copy is, maar kan ik nu nog de oude xp home er op krijgen ??

groet Rico1975

Als jij je hele hd hebt geformateerd is de kans heel groot dat je pre install van home verdwenen is. Aangezien je een sticker van xp home hebt mag je een home cd lenen en met jouw registratie code installeren

Welkom op Helpmij.:)

Ik ben bang dat de oude (XP home) op een verborgen partitie stond. Via herstel opties had je die terug kunnen zetten. Je hebt geen herstel floppy of cd-rom meegeleverd gekregen?

m@rio zei:
Als jij je hele hd hebt geformateerd is de kans heel groot dat je pre install van home verdwenen is. Aangezien je een sticker van xp home hebt mag je een home cd lenen en met jouw registratie code installeren

Hallo m@rio,

volgens mij had ik hele hd geformateerd, maar hoe kom ik dan aan de home cd om hem opnieuwd te instaleren??

groet rico1975

crash zei:
Welkom op Helpmij.:)

Ik ben bang dat de oude (XP home) op een verborgen partitie stond. Via herstel opties had je die terug kunnen zetten. Je hebt geen herstel floppy of cd-rom meegeleverd gekregen?

hallo crash,

nee toen ik hem kocht (nieuw in de winkel) heb ik geen herstel floppy of cd mee gekregen

groet rico1975

Je zou een home cd van iemand kunnen lenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan