Standaardbeeldscherm adapter XP is uitgezet, hoe zet ik hem weer aan met een zwart be

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hitman61

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jun 2005
Wie o wie kan mij vertellen hoe ik de standaard VGA-adapter van XP prof weer aan kan zetten?
Ik had problemen met mijn 3D 4000XT Herculeskaart en heb die verwijderd. Toen kwam de standaard adapter op de proppen en die heb ik van systeem naar uitgeschakeld gevinkt.
Nogmaals nieuwe drivers geinstalleerd voor de 3D 4000XT maar kreeg melding niet volledig geinstalleerd.
Na zoveel ellende dacht ik een systeempunt te herstellen.
zogezegd zo gedaan.
Helaas ben ik vergeten de vink van de standaard VGA adapter terug te zetten naar systeem en dus heb ik nu prachtig zwart beeld.
opstarten zie ik wel, ook het gekleurde logo van XP prof, daarna blijft het alleen maar zwart.
Dat ***** vinkje terugzetten gaat zo erg moeilijk als je niets ziet.

help me aub

bvd
Hitman61

Hoi,

Ik heb een paar maanden geleden ook zoiets gehad. Ik had instellingen veranderd met als gevolg dat het beeld ook zwart was. Zag echt helemaal niets meer.

Ik heb toen iemand gevraagd om met zijn laptop naast mijn desktop (dezelfde windows) te gaan zitten. Zo kon ik beter inschatten wat ik waar moest aan- of uitvinken.
( "1 cm naar boven en twee naar rechts")

Het was evengoed eenheel gepuzzel maar het is wel gelukt.

Groetjes

Little Monk

Druk tijdens opstarten herhaaldelijk op F8,dan moet je in een menu komen waar je veilige modus kan kiezen.
Kies voor veilige modus en probeer de instellingen daar te herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan