katana1985
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 sep 2007
- Berichten
- 1
Hallo allemaal, er is mij gevraagd om een document op te maken waarin de aan- en afwezigheden tijdens de vakantiewerking van het speelplein bij ons weergegeven worden per kind. Vorig jaar is dit telkens manueel uitgetypt, maar het gaat om meer dan 200 kinderen, dus dit is een geweldig werk.
Ik heb mij echter laten vertellen dat je in word een standaarddocument kan maken, waar dan de gegevens uit Excel worden ingevuld, dit zou bijzonder welkom zijn maar ik heb geen flauw idee hoe eraan te beginnen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Heb al zitten rondzoeken op internet ook maar nergens echt iets gevonden waar ik iets mee ben, je kan het vergelijken met een formulier uit acces waar dan telkens de verschillende gegevens zoals naam, voornaam, adres, edm worden weergegeven.
Ik heb mij echter laten vertellen dat je in word een standaarddocument kan maken, waar dan de gegevens uit Excel worden ingevuld, dit zou bijzonder welkom zijn maar ik heb geen flauw idee hoe eraan te beginnen.
Kan iemand mij hierbij helpen? Heb al zitten rondzoeken op internet ook maar nergens echt iets gevonden waar ik iets mee ben, je kan het vergelijken met een formulier uit acces waar dan telkens de verschillende gegevens zoals naam, voornaam, adres, edm worden weergegeven.