standaardsite na nieuw tabblad

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Als ik in explorer 7 een nieuw tabblad aanklik wil ik dat b.v. altavista.com direkt verschijnt, kan dat?

Ja, dit kan.
Maak die site dan eerst je homepage. Doe dit via Extra > Internet opties > Vul een adres in bij startpagina, bijvoorbeeld www.altavista.com
Kijk nu, ook onder het tabblad algemeen bij de Internetopties, bij Tabbladen. Klik op Instellingen. Zet een vinkje bij "Startpagina voor nieuwe tabbladen openen in plaats van een nieuwe pagina".

Nu krijg je je startpagina in een nieuwe tabblad :D
Suc6

Ohja: zie je Extra niet staan, druk dan eens op de alt-toets :)

reactie

werkt niet, staan er daar te vel vinkjes aan?

mmm... vreemd, het blijkt bij mij ook niet te werken :shocked:.
Misschien is het een fout in IE, of heeft iemand anders hier geen problemen mee? Ik zie niets in IE op het aan te passen...:confused:

Ik heb in ieder geval nog 2 opties:
1. Als je een nieuw tabblad wilt, houdt de Alt-Gr toets (rechter Alt) ingedrukt, en druk op het "Home huisje". Je krijgt (als het goed is, bij mij werkt het nu wel :)) een nieuw tabblad met je homepage.

2. Firefox. Een andere browser die dit automatisch doet (en in veel andere dingen trouwens ook IE overtreft).

Wat is ALT-GR?

Er zitten 2 ALT toetsen op je toetsenbord, eentje links van de spatiebalk en eentje rechts van de spatiebalk. Als je de rechter inhoud en op het home-huisje klikt, krijg je een nieuw tabblad met je homepage.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan