Standby niet aanklikbaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.

angeloruys

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2007
Berichten
41
hallo,

ik kan mijn pc niet meer in standby zetten, nu is de standby toets niet meer aanvinkbaar...
hoe komt dit???

ik heb windows xp al eens opnieuw geinstaleerd en format c gedaan...

greetz en thx
 
Het kan zijn dat je al eens eerder op standby bent geweest (nadat je windows opnieuw hebt geinstalleerd) en dat het gecrasht is of iets dergelijks.

Windows denkt dan van "Hey dat gaat niet goed, laat ik Standby uitzetten anders ga ik kaduk"
 
ja alle drivers zijn geinstaleerd... want ik heb mijn windows opnieuw geinstaleerd omdat ik dacht van dat zal wel helpen maar niet dus....

En mijn pc is nog nooit gecrasht dus daar kan het niet aan liegen...

Iemand oplossing?

thx voor de snelle reacties
 
Laatst bewerkt:
misschien ondersteunt je voeding t niet? ik heb al wel eens eerder gezien, dat je de Advanced Power Settings van je voeding moet installeren. Als 'ie 't niet ondersteunt, heb je pech, en zo wel moet je even die APS dingen downloaden en installeren.
 
voeding moet het ondersteunen vermits dit vroeger altij heeft gegaan...
maar ineens lukte het niet meer... ik had hem zo 3dagen achter elkaar iedere keer dat ik van de pc ging op standby gezet... en de 4de dag haalde ik hem uit standby ik lekker paar uurtjes werken op pc en wou hem op standby zette en dit lukte niet meer...

Maar ik had nergens iets veranderd van instellingen en ook niets van programma's ofzo....

dus nu is mijn vraag wat zou het kunnen zijn???

en thx voor die tip van mijn voedingmaar waar download ik die settings dan???


greetz
 
Weet niemand een oplossing???
ben ik echt de enige die dit probleem heeft???

mss kan een moderator mij helpen of een site-admin???

thx
 
nogmaals kickje...
dit begingt echt vervelend te worden dat ik deze functie niet kan gebruiken dus echt dank u voor degene die mij snel een oplossing geeft...

greetz
 
Daar vind ik geen oplossing voor mijn probleem...
thx voor de hulp maar lukte niet...

greetz
 
Je zou dan moeten zoeken op het typenummer van je voeding. Waar het precies staat weet ik niet.
 
hey,

Het probleem is opgelost...
ik heb het programma intel extreme graphics2 geinstaleerd....

greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan