Standby Uitloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moanraker

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Hey,

Ik kreeg het via de zoekfunctie niet zosnel gevonden. Maar kan je ergens in je instellingen iets aan/uit zetten dat je NIET uitlogt als je je computer standby zet?

Greetz.

Graag duidelijk beschrijven over welke situatie je nu precies hebt, want uitgelogd worden heb ik bij in standby zetten nog nooit gezien.

Misschien bedoelde je dat na stand by er weer om het gebruikerswachtwoord wordt gevraagd. Dat kun je uitzetten via:
Start -> Uitvoeren -> powercfg.cpl -> tabblad Geavanceerd -> [Uitvinken "Wachtwoord vragen als computer uit stand-by wordt gehaald"]
Dat is (nogmaals) iets heel anders dan uitgelogd zijn en helemaal opnieuw moeten inloggen.

We horen het wel.

Tijs.

ik denk dat jij bedoelt dat als je je pc uit stand-by haalt dat jeje wachtwoord weer moet intypen dat los je zo op:

klik met de rechtermuisknop op het bereaublad en kies --> eigenschappen --> klik daarna op het tabblad schermbeveiliging --> klik op de knop "energie" --> kies dan het tabblad gevanceerd --> haal dan het vinkje we voor "wachtwoord vragen als de computer uit stand-by wordt gehaald" --> Ok --> OK

Met vriendelijke groeten,

Jobbes

ja, dit was inderdaad wat ik bedoelde. Ik heb niet zoveel met uitloggen omdat hier maar 1 acc. opstaat, xD.

Opgelost....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan