standby werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
2.541
ik kan windows 2000 niet in standby zetten: in het menu van afsluiten staat er nergens standby en ook bij poweroptions zie ik het nergens. Met windows 98 kon ik het wel!! Ik heb sinds de installatie van windows 2000 niets aan de hardware veranderd of in de bios iets veranderd. De pc ondersteunt dus wel standby.
 
is dit misschien iets......

De volgende stappen moeten uitgevoerd worden om de computer in de standby mode te plaatsen:

Klik op Start > Settings en klik dan op Control Panel.
Dubbel klik op de Power Options applet icoon.
Klik op de “Advanced” tab.
Selecteer “Standby” onder “When I press the power button on my computer”.
 
Zoals ik al zei, die optie zie ik nergens(wel op een andere windows 2000 pc, dus ik weet waar ik moet zoeken)
 
Omdat je het onder Windows 98 wel kon ga ik er vanuit dat je BIOS het wel ondersteund.

Heb jij onder de Power Options tab misschien een tabblad APM (Advanced Power Management?). Als ja: probeer daar eens een vinkje te zetten.
 
Omdat je het onder Windows 98 wel kon ga ik er vanuit dat je BIOS het wel ondersteund.

Heb jij onder de Power Options tab misschien een tabblad APM (Advanced Power Management?). Als ja: probeer daar eens een vinkje te zetten.

In het begin wilde de pc ook niet volledig afsluiten en toen heb ik inderdaad apm gevonden en aangezet. Helemaal afsluiten werkt nu wel, maar standby kan ik nog steeds niet vinden(er staat nu overigens xp op omdat ik meer ramgeheugen heb gevonden. Maar dat zal wel hetzelfde zijn.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan