standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

bibba

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2003
Het stuurprogramma 98 is geïnstalleerd op een pentium2. Het beeld scherm moet na 20min uitvallen, maar hij vermeld "stanby zetten kan niet omdat een (stuur)programma dit niet toelaat".
geïnstalleerd: W98
microsoft office 2000
msn messenger
norton anti virus 2002

ik heb de pc volledig geïnstalleerd en terug gebracht naar de eigenaar. Vandaag mailde hij mij dat probleem door. Zal in de loop van deze week eens gaan kijken, en laat dan nog iets weten.

Het toetsenbord is een Mitsumi kfkea4xa.
In de taakplanner staat aan : "symantec netdetect" en "toepassing optimalisatie start"

En de videokaart is een Trident super VGA (95) die draait onder 98 (in apparaatbeheer staat wel uitroepteken). En het kleur op beeldscherm is ook niet goed te krijgen.

Geplaatst door bibba
de videokaart is een Trident super VGA (95) die draait onder 98 (in apparaatbeheer staat wel uitroepteken).
Staat die uitroep teken bij de videokaart?
Installeer de videokaart eens opnieuw.

waar vind ik de driver daarvan, want het is een occassie pc en hebben daar niets bij gekregen van diskette's of cdrom's.

Kijk ff hier voor info hoe je de kaart goed kan indentificeren;
http://www.tridentmicro.com/tech/faq.asp

DESKTOP PRODUCTS:

How can I determine who manufactured my desktop add-in graphics card?

If you do not know who manufactured your add-in card, one way to find out is to note the Alpha Numeric FCC code usually found on the back of the video card. Then go to www.fcc.gov, select "Search," and then go to the "FCC ID Number Search," also known as a Grantee Search report. The direct link should be http://www.fcc.gov/oet/fccid/.

If you run a search and get the code "HNG" then you have somehow acquired a Trident evaluation card, and no end-user support other than the drivers from our website is available. This is because we never actually sold the cards for profit, only provided them as test boards to direct manufacturing customers.

de videokaart driver is geïnstalleerd en alles blijft hetzelfde. Er zijn nog andere problemen opgetreden, en omdat hij al zo oud is de pc. Heeft de eigenaar besloten om een andere pc aan te kopen. Alvast van harte bedankt voor de hulp die je hebt geboden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan