Standby

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolboyvinnie

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Hallo,

Mijn computer wil niet meer op standby.
Als ik nu op de knop slaapstand druk wordt het scherm even zwart en daarna gaat de computer gewoon weer verder.
Iemand enig idee?

Alvast bedankt

Normaal ligt dat aan software die (al dan niet in de achtergrond) lopen en het onmogelijk maken om slaapstand en/of standby te gebruiken. Denk hierbij aan matig geprogrammeerde antivirus- of toepassingsprogrammatuur.

Sluit zoveel mogelijk af, en kijk of het dan wel lukt. Deïnstalleer desnoods ook tijdelijk anti-virus/anti-spyware etc. programmatuur om uit te zoeken of een van dat soort programma's hiervoor verantwoordelijk is.

Succes,

Tijs.

Kleine toevoeging nog: Evt. kunnen ook extern aangesloten apparaten (USB-sticks, USB-(draadloze)netwerkkaarten etc.) Standby of Slaapstand verhinderen. Haal die dus ook zoveel mogelijk van je systeem af als je gaat proberen weer je systeem in Standby of Slaapstand te zetten.

Succes,

Tijs.

Ik heb dit een tijdje gehad als ik mijn modem aan liet staan. Hij starte ook op uit de slaapstand als ik mijn modem aanzette. Sinds kort doet hij dat niet meer en ik heb niets gewijzigd maar de instellingen in apparaatbeheer zijn wel gewijzigd.
Dus controleer de instellingen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan